depeter Posted 8 december 2002 Report Share Posted 8 december 2002 Hallo, Wie heeft er ervaring met de Benz micro ACE, bijvoorbeeld hoe die klinkt. VR GR Depeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 8 december 2002 Report Share Posted 8 december 2002 Hallo Peter, ook al; heb ik ze niet naast elkaar gehoord, durf toch te stellen dat het duidelijk familie is van mijn Wood series Benz, de ACE is door zijn - vriendelijker - prijsstelling zeer zeker interessant......... Groet jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 9 december 2002 Author Report Share Posted 9 december 2002 Hallo, Nu het blijkt dat er niet zoveel van jullie ervaring hebben met de benz micro ace, wat zijn jullie ervaringen dan met de glider. VR GR Depeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 9 december 2002 Report Share Posted 9 december 2002 Beste Depeter, In elementen zitten enorme verschillen. Om dit onder woorden te brengen is heel moeilijk. Maar wat betreft het verschil tussen de Ace en de Glider is dat de Glider in alle opzichten een stap hoger gaat. Dus iets rustiger,preciezer,opener,meer lucht tussen de instrumenten,warmer,evenwichtiger. Maar het 1 en ander is natuurlijk wel afhankelijk van de rest van de componenten... Binnenkort hoop ik een Jan Allearts binnen te krijgen ondanks de lange wachttijden. MvG, Haudio PS vraag eens aan Henk&Audio ,hoelang het geduurd heeft dat z Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 9 december 2002 Author Report Share Posted 9 december 2002 Jan Alearts????????? Ik hoop dat ie wel wat"ALERT"is. Nooit van gehoord. VR GR Depeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 9 december 2002 Report Share Posted 9 december 2002 Geplaatst door depeter:Jan Alearts????????? Ik hoop dat ie wel wat"ALERT"is. Nooit van gehoord. VR GR Depeter Beste Depeter, Niet van hem gehoord ? Ik ook niet zoveel maar wat ik wel weet dat hij de black beauty van van den Hul behoorlijk .......weg.........speelde. Ondanks dat de prijs van JA een stuk lager was. Als ik lang spaar dan komt er vast wel een keer 1.................................... MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 9 december 2002 Author Report Share Posted 9 december 2002 Hallo haudio, Als jij er lang voor moet sparen , moeten wij dat zeker wel? Of valt dat mee!!!!!!!!!!!!! VR GR Depeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 9 december 2002 Report Share Posted 9 december 2002 Beste Depeter, Dat hangt ook van de onkosten af........... En het zou ook met mijn spaarkunst te maken kunnen hebben.... MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 9 december 2002 Author Report Share Posted 9 december 2002 Geplaatst door Haudio:Beste Depeter, Dat hangt ook van de onkosten af OOOOOOO krijg jij net als ik ook een grote onkosten vergoeding, En het zou ook met mijn spaarkunst te maken kunnen hebben How knows VR GR Depeter............... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 december 2002 Report Share Posted 9 december 2002 Ja, een Jan Alearts wil ik ook wel. Toch denk ik dat het volgende element een BM L2 zal worden (of er moet een nieuwe voor komen met een andere naam) Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 9 december 2002 Author Report Share Posted 9 december 2002 Volgens mij zijn we nu weer in ons "ELEMENT" VR GR Depeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 9 december 2002 Report Share Posted 9 december 2002 Geplaatst door depeter:Volgens mij zijn we nu weer in ons "ELEMENT" VR GR Depeter In Ons Element ?...................Dat is Muziek toch.. Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 9 december 2002 Author Report Share Posted 9 december 2002 Jan Allearts??????? ik ben benieuwd. We zien het wel. VR GR Depeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 9 december 2002 Author Report Share Posted 9 december 2002 Geplaatst door Haudio: In Ons Element ?...................Dat is Muziek toch.. Haudio Dat is uit eindelijk waar het toch allemaal om gaat. VR GR Depeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
callas Posted 10 december 2002 Report Share Posted 10 december 2002 De Allearts is zeker een heel bijzonder element. een klein nadeeltje: de wachttijden voor reparatie of tuning. en dan de prijs daarvan (ai) wachttijden kun je beter definieren in wachtmaanden. een half jaar tot een jaar is normaal. oplossing is wel voorhanden: koop er twee. geef mij de vdHul maar, even bellen binnen een paar weken als nieuw ! en de prijs is dan ook muzikaal plezierig. maar de Allearts is bijzonder absoluut ! met AA groeten ron Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 december 2002 Report Share Posted 10 december 2002 Geplaatst door callas:De Allearts is zeker een heel bijzonder element. een klein nadeeltje: de wachttijden voor reparatie of tuning. en dan de prijs daarvan (ai) wachttijden kun je beter definieren in wachtmaanden. een half jaar tot een jaar is normaal. oplossing is wel voorhanden: koop er twee. geef mij de vdHul maar, even bellen binnen een paar weken als nieuw ! en de prijs is dan ook muzikaal plezierig. maar de Allearts is bijzonder absoluut ! met AA groeten ron Beste Callas, Ben jij de Ron die ik ken of ben jij een andere Ron ? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 december 2002 Report Share Posted 10 december 2002 Jan Allearts, http://users.pandora.be/jallaerts/Ecostereoplay.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 10 december 2002 Report Share Posted 10 december 2002 Geplaatst door Haudio: Beste Callas, Ben jij de Ron die ik ken of ben jij een andere Ron ? MvG, Haudio Ik gok op een andere Ron Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 december 2002 Report Share Posted 10 december 2002 Wie weet iets te vertellen over de Shinon Red Boron Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 10 december 2002 Author Report Share Posted 10 december 2002 Geplaatst door depeter:Hallo, Nu het blijkt dat er niet zoveel van jullie ervaring hebben met de benz micro ace, wat zijn jullie ervaringen dan met de glider. VR GR Depeter MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 december 2002 Report Share Posted 10 december 2002 www.jallaertscartridges.be/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 11 december 2002 Author Report Share Posted 11 december 2002 Hallo, Heb net iets gelezen over de denon 103, moet voor de prijs een zeer goed element zijn. $250. Wie weet wat van dit element. VR GR Depeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 11 december 2002 Report Share Posted 11 december 2002 Geplaatst door depeter:Hallo, Heb net iets gelezen over de denon 103, moet voor de prijs een zeer goed element zijn. $250. Wie weet wat van dit element. VR GR Depeter Ik wil Haudio echt niet onder de duiven schieten, maar kijk eens op de Duitse e-bay. Daar worden 2 nieuwe voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 12 december 2002 Report Share Posted 12 december 2002 Geplaatst door depeter:Hallo, Heb net iets gelezen over de denon 103, moet voor de prijs een zeer goed element zijn. $250. Wie weet wat van dit element. VR GR Depeter Welke 103 de D, M, S of nog een andere. $250 is wel een beetje aan de pittige kant de DL103D heeft hier nieuw Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 12 december 2002 Author Report Share Posted 12 december 2002 Geplaatst door sodejuu: Ik wil Haudio echt niet onder de duiven schieten, maar kijk eens op de Duitse e-bay. Daar worden 2 nieuwe voor €99 p.st. aangeboden. BTW: De Denon DL103 heeft altijd lovende kritieken gekregen. Ik heb 'm echter nog nooit beluisterd. Ik vind $250 wel exorbitant hoog. Dat element heeft een verkoopprijs van ca. €160. Ik wil hierbij even opmerken dat die prijs niet bij haudio wegkomt maar van een web site. VR GR DEPETER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts