Sodejuu Posted 12 december 2002 Report Share Posted 12 december 2002 Geplaatst door depeter: Ik wil hierbij even opmerken dat die prijs niet bij haudio wegkomt maar van een web site. VR GR DEPETER Dat had ik al begrepen. Haudio rekend eerder nog in Hollandsche Florijnen dan in Dollars . Ik geloof ook niet dat Haudio er Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 12 december 2002 Report Share Posted 12 december 2002 Hai, Heeft die Plexus nu een site? Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
a b Posted 14 december 2002 Report Share Posted 14 december 2002 je praat wel over allearts maar die elementen zijn nergens te beluisteren als ze boven de 500 euro komen wordt dat al een probleem net als van der hul ook nergens te beluisteren je wil toch weten wat je koopt groet a b Link to comment Share on other sites More sharing options...
a b Posted 14 december 2002 Report Share Posted 14 december 2002 waar kun je zulke dure elementen beluisteren je wilt weten wat je koopt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 14 december 2002 Report Share Posted 14 december 2002 Hoe nu a b? In Sneek wonen en dan vragen waar je elementen kunt beluisteren? Dit is toch geen grapje van Haudio h Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 14 december 2002 Report Share Posted 14 december 2002 Geplaatst door a b:waar kun je zulke dure elementen beluisteren je wilt weten wat je koopt Nagenoeg nergens. Probleem is,tenminste dat denk ik, dat de winkelier gewoon het element moet aanschaffen ,en na div. demo's niet als nieuw kan verkopen. Als ik een nieuw element wil hebben moet ie nieuw zijn en wil ik geen exemplaar wat al een half jaar tig keren in en uitgebouwd is. En mocht ik genoegen nemen met het "demo" exemplaar dan ook tegen een demo prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 14 december 2002 Report Share Posted 14 december 2002 Geplaatst door carl:Hai, Heeft die Plexus nu een site? Groet, Neen, alleen maar een winkel op de Voldersgracht in Delft. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 14 december 2002 Report Share Posted 14 december 2002 Geplaatst door a b:waar kun je zulke dure elementen beluisteren je wilt weten wat je koopt Beste AB....., Wat je van ver haalt is lekker Misschien toch maar eens langskomen. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
a b Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 het komt hier op neer niet goed geld weg wandt bestellen is kopen misschien vindt je het element niet mooi klinken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Geplaatst door a b:het komt hier op neer niet goed geld weg wandt bestellen is kopen misschien vindt je het element niet mooi klinken ????????????????????? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Geplaatst door Haudio: ????????????????????? MvG, Haudio Voorbeeld: Ik kom bij je en heb belangstelling voor een Transfiguration Temper Supreme,Je hebt em niet op vooraad dus moet je'm bestellen. Na een uitgebreide demo kom ik tot de conclusie ,dit is em niet. Voor iemand is dit een strop, de importeur die een demo exemplaar er bij heeft of de winkelier die een demo exemplaar erbij heeft of voor de klant die nu wel erg hard gepushed word om em toch maar te nemen hij is tenslotte special voor hem/haar besteld. Dit is geen aanval op jou, Haudio. Maar ik denk dat dit bedoeld word. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Geplaatst door siep: Ik kom bij je en heb belangstelling voor een Transfiguration Temper Supreme,Je hebt em niet op vooraad dus moet je'm bestellen. Na een uitgebreide demo kom ik tot de conclusie ,dit is em. Heb je al een liefhebber voor je colibri? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Geplaatst door siep: Voorbeeld: Ik kom bij je en heb belangstelling voor een Transfiguration Temper Supreme,Je hebt em niet op vooraad dus moet je'm bestellen. Na een uitgebreide demo kom ik tot de conclusie ,dit is em niet. Voor iemand is dit een strop, de importeur die een demo exemplaar er bij heeft of de winkelier die een demo exemplaar erbij heeft of voor de klant die nu wel erg hard gepushed word om em toch maar te nemen hij is tenslotte special voor hem/haar besteld. Dit is geen aanval op jou, Haudio. Maar ik denk dat dit bedoeld word. Beste Siep, Je weet hoe het bij mij gaat........ Normaal gesproken heb ik div . elementen onder en boven de 500,00 euro in voorraad. Deze zijn op verzoek te beluisteren...... als ik een element niet in voorraad heb en er is serieus belangstelling, dan zorg ik ervoor dat de importeur 1 ter beschikking steld. Is dit niet mogelijk en het is geen gangbaar element, das dan jammer maar dan is hij niet te beluisteren. Het 1 en ander is ook afhankelijk van de draaitafel ,die men ter beschikking heeft ,want het is niet zinvol,om een element als een Kolibrie in een Philips met heel veel lagerspeling te monteren. Heb je zelf je Kolibrie beluisterd in een VPI in dezelfde configuratie ? Bovendien weet ik,hoe een element van een bepaald merk in een kombinatiekan klinken. Natuurlijk niet allemaal maar wel veel...... En als er een wat beter element is aangeschaft en hij zou niet bevallen dan komt er een ander in ,wat tot nu toe nog niet is gebeurt ! MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
a b Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 siep je slaat de sprijker precies op zijn kop je zal maar een element besteld hebben van 2 duizend euro die je niet mooi vindt klinken a b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Hallo ab, Mensen die elementen van 2000 euro kopen, hangen meestal al langer dan vandaag in de audiowereld rond, hebben demonstraties op audiobeurzen en in winkels gehoord en ervaringen uitgewisseld en komen er zo langzamerhand achter wat het beste voor ze is. Op een achternamiddag zo'n duur element kopen zonder 'voorkennis' doet haast niemand. groeten, Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Hai, De strop zit natuurlijk voornamelijk bij de winkelier die veel tijd en moeite in de demonstratie heeft gestoken en vervolgens nee verkoopt. Om dat te beperken moet je zo iemand met name lasig vallen in tijden dat hij het niet al te druk heeft. In de zomer staat het hoofd van mensen minder bij Hifi dan in de winter.Demonstraties gaan dan niet onmiddellijk ten koste van de lopende omzet. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
a b Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 hallo hans lijkt mij stug dat audio selectief zulke dure elementen heeft liggen. a b Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Hai BC, Wat Haudio zegt is dat hij de moeite wil nemen om een specifiek element in huis te halen voor serieus gegadigden. Alle complimenten want veel zogenaamde High End bedrijven doen dat niet. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Nou moe a b, Haudio (= Audio Selectief) heeft nu net hierboven verteld dat hij diverse elementen onder en boven de 500 euro op voorraad heeft. Misschien niet van 2000, maar voor daar sprake van is moet je denk ik zowiezo je profiel even invullen... groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Geplaatst door Hans:Nou moe a b, Haudio (= Audio Selectief) heeft nu net hierboven verteld dat hij diverse elementen onder en boven de 500 euro op voorraad heeft. Misschien niet van 2000, maar voor daar sprake van is moet je denk ik zowiezo je profiel even invullen... groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 15 december 2002 Author Report Share Posted 15 december 2002 Hallo AB?/?? Jij komt uit Sneek en je bent neem ik aan audio liefhebber?????? En je weet niet wat audio selectief te bieden heeft?????? Misschien toch maar een keer langs gaan!!!!! Voor een element tot ongeveer 850 euro kun je er zo terecht. VR GR Depeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
a b Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 beste depeter. 850 euro is nog geen 2000 euro a b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Geplaatst door a b:beste depeter. 850 euro is nog geen 2000 euro a b Nee klopt , ik had er laatst 1 van 6700,00 euro en dat is inderdaad geen 2000,00 euro MVG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Geplaatst door Ome Henk: Ach, volgens mij wel. Haudio bestel je ook de gehele reeks van vdHul ff Er zit vast wel een tussen die me bevalt... Als dat niet zo is (wat ik mij niet kan voorstellen) bestel ik wel een andere merk/lijn Ha die Ome Henk, Dat is goed ,wel een beetje jammer dat je het nu pas zegt ,want ik heb net de hele lijn van Jan Allaerts besteld. Dus met de van den Hullen erbij zit ik in ieder geval goed in de mooie elementen. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Geplaatst door Haudio: Ha die Ome Henk, Want ik heb net de hele lijn van Jan Allaerts besteld. MvG, Haudio Over 25 jaar worden ze afgeleverd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts