Sodejuu Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Geplaatst door [[Game]]: couldn't resist maar deze zin, is toch wel een grapje? 3 x "of" in 1 zin, come on! game Dat ben ik wel met je eens. Is een beetje veel ge-of. BTW, hij staat nu wel als zodanig op de site Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Het ziet er wat beter uit zo Ik gaf aan dat 'equipement' een Frans woord is, equipment staat al wat beter De header slaat nog nergens op, die vertelt iets over gebruikte fonts Mijn advies was zeker niet zo waardevol (ik kreeg er ook geen antwoord op) Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilix Posted 22 juli 2003 Author Report Share Posted 22 juli 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilix Posted 22 juli 2003 Author Report Share Posted 22 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu: Aangezien Nilix (Neelix uit Star trek Voyager ) pas sinds gisteren "lid" is, denk ik dat hij nog niet in de gaten heeft dat hij Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilix Posted 22 juli 2003 Author Report Share Posted 22 juli 2003 Geplaatst door Sherwin:Het is maar waar je je aandacht aan besteed met dit overheelijke 'lekker buiten zitten met een muziekje op en drink gezellig een pilsje(s)' weer. En nilix maar Skrouwe achter zunne biltbojs, Mvgr, Sherwin sherwin geef je geen ongelijk hoor lekkre buiten in de tuin laptop op schoot en maar interneten.. hehe niks binnen zitten effe genieten van het mooie weer nu het kan hier zo .. lol. wat jij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Beste Nilix, Je postings beginnen al aardig op puzzels te lijken . Neem de tijd en gebruik aub LEESTEKENS en HOOFDLETTERS, dat maakt het een stuk leesbaarder. Bovendien mag je toch je getik eerst eens ff checken alvorens het te plaatsen. Een tijdje geleden deed [[game]] hetzelfde. Ook hij is intussen wijzer geworden. Het is nl tamleijk lastig telkens een regel uit te pluizen om er achter te komen wat er nu precies bedoeld wordt. lekkre = een lekke kre (whatever dat mag wezen) Interneten = vervelende personen van buiten Nederland Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door nilix: u de naam nilix had ik genomen destijds omdat die niet voor kwam op internet nu zijn het er al meer tegen wordig.. het is geen afleiding van die neelix uit dat vliegtuigje daar boven hoor.. lol. maar uu wat is die PB Bovenin heb je 'mijn gegevens', als je daar op klikt zie je je PB's (persoonlijke berichten) staan. In je profiel kun je instellen dat je per email een bevestiging krijgt wanneer een PB bij je binnen komt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door nilix: u de naam nilix had ik genomen destijds omdat die niet voor kwam op internet nu zijn het er al meer tegen wordig.. het is geen afleiding van die neelix uit dat vliegtuigje daar boven hoor.. lol. maar uu wat is die PB Om te beginnen, wat is "uu" Ik hed al gedacht dat je niet wist wat of waar een PB te vinden is. Een PB is een Persoonlijk Bericht, zeg maar een mail via het forum. Je kan het zien door bovenin op "Mijn gegevens" te klikken. Onderaan staat een lijst met voor jouw bestemde berichten. In dit geval staat er een bericht van SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu: Om te beginnen, wat is "uu" Ik hed al gedacht dat je niet wist wat of waar een PB te vinden is. Een PB is een Persoonlijk Bericht, zeg maar een mail via het forum. Je kan het zien door bovenin op "Mijn gegevens" te klikken. Onderaan staat een lijst met voor jouw bestemde berichten. In dit geval staat er een bericht van SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door Sherwin:Altijd he .. verveelde mezelf een beetje, Sodejuu, jij was vorig jaar toen op die kabel luisterdag he? Das lang geleden alweer; Mvgr, Sherwin Tijd voor een re Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts