Nieuweling Posted 17 november 2002 Report Share Posted 17 november 2002 Ik vraag me af of er iemand is die me wt kan vertellen over de genoemde versterkers. Ik ben erg enthousiast over de speakers die iemand voor me bouwt (visaton alto II), maar kan niet tot een beslissing komen mbt de versterker. Ik kan de versterkers niet ven thuis proberen. De Marantz versterker kan ik nu voor 299,- kopen, maar daar hebben ze de speakers nauurlijk niet staan. En in de betreffende zaak kan ik niet afspreken om de versterker thuis te testen. Ook kan ik die Pioneer versterker nergens vinden. Die moet dus besteld worden en moet ik vervolgens dus afnemen. Ik heb de versterker bij een kennis van me gehoord en klonk mooi. Ik begrijp dat er Mosfet onderdelen in de Pioneer versterker zitten. Waarschijnlijk is dat wat ik hoor. Aan de andere kant heeft de Marantz vorig jaar een EISA Award gekregen. Wie heeft raad, advies, ervaring? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas Posted 17 november 2002 Report Share Posted 17 november 2002 hallo als de een kennis de pioneer in zijn bezit heeft kun de versterker dan niet een weekend lenen om de versterker te proberen. ik zelf zal niet vertouwen op een eisa award winner het is puur persoonlijk wat vind je zelf mooi klinken en past het bij jouw speakers en zoiets zomaar bestellen zal ik niet doen ga eens op zoek naar een goede hifi zaak waar je wel een versterker op proef kan gebruiken. gr bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 18 november 2002 Report Share Posted 18 november 2002 Hallo 'Nieuweling', Voor de Marantz kun je ook altijd nog je speakers mee naar de winkel nemen. Als ze dat daar te lastig vinden zou ik er zowiezo niks kopen. Dan is er in Rotterdam vast nog wel een zaak waar ze Marantz hebben. Een handelaar die verder kijkt dan zijn neus lang is, snapt dat je ooit misschien veel meer bij hem komt besteden als je nu zoveel moeite voor je set doet. groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
moonflower444 Posted 6 december 2002 Report Share Posted 6 december 2002 Hoi, als ik jou was zou ik voor hetzelfde bedrag een tweedehands versterker kopen, zit je toch een klasse hoger....affijn! Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts