[[Game]] Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 hi, De ultime bron, bestaat natuurlijk niet, maar als 1 het zou moeten zijn, welke dan?? Zonder twijfel een platenspeler? of toch die cdspeler. Heeft iemand ooit een cdspeler gehoord die elke platenspeler zich doet schamen?? ik hoor het wel, game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 De ultime bron? De band, orkest of instrument zelf En dan het liefst een grand piano Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 22 juli 2003 Author Report Share Posted 22 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu:De ultime bron? De band, orkest of instrument zelf En dan het liefst een grand piano grand piano? das toch gewoon engels voor vleugel? ieg, een akoustisch instrument is idd, de ideale bron. Eeen rock/pop act is live echt heel erg slecht... wat heeft het met live te maken? je luistert gewoon naar twee speakers die niks kunnen, behalve je buik laten verzakken... don't get it.... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Heeft iemand ooit een cd-speler gehoord die elke platenspeler zich doet schamen Dit is een vraag die helaas niet te beantwoorden is, aangezien neem ik aan nog niemand zoveel draaitafels en zoveel CD-spelers heeft beluisterd, laat staan met elkaar vergeleken, in een zelfde set. M'n huidige CD speler was voor mij financieel 't ultieme haalbare. Als geld geen rol zou spelen, dan was mijn ultieme bron denk ik ...uhmm... als ik mocht kiezen: De NAIM CDS3 Maarja...de prijs, ouch... that hurts (11400,- euro, incl losse voeding) Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 22 juli 2003 Report Share Posted 22 juli 2003 Geplaatst door [[Game]]:hi, De ultime bron, bestaat natuurlijk niet, maar als 1 het zou moeten zijn, welke dan?? Er vanuit gaande dat je een opname wilt beluisteren: de master tape (voor zover er nog tape gebruikt wordt). Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 22 juli 2003 Author Report Share Posted 22 juli 2003 ik bedoel misschien niet de ultime bron, maar de ultime bronaflezer (?), dus niet mastertape, piano etc. Maar wadia, linn etc... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door Alco: Als geld geen rol zou spelen, dan was mijn ultieme bron denk ik ...uhmm... als ik mocht kiezen: De NAIM CDS3 Maarja...de prijs, ouch... that hurts (11400,- euro, incl losse voeding) Groeten, Alco ach Alco , vind het reuze meevallen er zit ook nog een voedingje bij zelfs voor dat geld waar vind je dat nog voor die centen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Die CDS3 lijkt mij helemaal te gek! Ik heb hem alleen nog nooit gehoord. De ultieme bron? Da's denk ik de mastertape, maar buiten dat kun je volgens mij het meest uit vinyl halen. P.s. Laatst las ik zeer toevallig ergens dat een peperdure NAIM CDX op hetzelde niveau speelt als een veel goedkopere Rega P25. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 P.s. Laatst las ik zeer toevallig ergens dat een peperdure NAIM CDX op hetzelde niveau speelt als een veel goedkopere Rega P25 Dat kan kloppen Puur. Waarschijnlijk was dat op 't Rega forum, of op 't Naim forum. Tja,..'t is wat! Het is een compliment voor de betaalbare Rega P25 en o.a. 1 van de redenen waarom ik geen P25 in huis heb staan nu Op (geloof ik) datzelfde forum stond ook vermeld dat de P25 ook wel qua niveau boven de CDX uit kon komen, wanneer er een echt goed (en dus duur) element in kwam, en nog belangrijker een echt goede, externe phonotrap, i.p.v. de ingebouwde phonotrap. De Tom Evans Microgroove werd diverse malen aangeraden. Maarja,...dan ben je qua prijs ook al gauw zo'n 800,- tot 1000,- euro verder. Maar goed, klankmatig heb ik qua bron nix te klagen of nog te wensen. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Op analoog gebied (zonder dan toch weer in absurde,astronomische bedragen te denken) zou deze kandidaat in aanmerking komen, bij mij: De Avid 'Volvere' Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Mooi plaatje. Alleen die arm, die vind ik een beetje bloot naast de speler hangen. De cantilever is toch al zo kwetsbaar... Zo te zien klinkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajb Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Ik hoop dat dit binnenkort mijn ultieme bron is: Eerst ff een verbouwinkje... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door Alco:Het is een compliment voor de betaalbare Rega P25 en o.a. 1 van de redenen waarom ik geen P25 in huis heb staan nu Ik denk dat je gelijk hebt met die keuze. Ik surfde er toevallig langs, ik was net wat info aan het verzamelen over een bepaalde pre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 23 juli 2003 Author Report Share Posted 23 juli 2003 van de ultime platenspeler weet ik het niet... (misschien een verdier). Maar de ultime cdspeler moet toch wel deze zijn: 34.000 euro game Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Als het er eentje zou moeten zijn vraag je .... ?? Ultiem kan ik niet betalen en wil ik ook niet betalen, zover ga ik niet Met deze kan ik heel goed leven en voor de prijs hoef je hem niet staan te laten .... Met deze ook, voor de prijs waar ik hem heb gekregen ......... euuuu zal het maar niet vertellen hoe ik aan deze ben gekomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Vyger Atlantis (34000 euro) Transrotor Gravita (55000 euro) Over echte ultieme bronnen gesproken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door PD:Over echte ultieme bronnen gesproken... Ultieme prijzen bedoel je zeker? Da's niet hetzelfde.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door John:Als het er eentje zou moeten zijn vraag je .... ?? Ultiem kan ik niet betalen en wil ik ook niet betalen, zover ga ik niet Met deze kan ik heel goed leven en voor de prijs hoef je hem niet staan te laten .... Jij hebt ook een mooie TD147, maar niet zo'n mooie als op je plaatje. Dat is namelijk een hele speciale. Vraag Haudio maar eens >>>DIT<<< is mijn ultieme bron, maar dan met een Linn Basik LV X arm, een Benz Micro L2 Wood element een Transrotor Phono en het aquarium ervanaf P.S.: Ik heb er een link van gemaakt omdat het plaatje ander de pagina uit zijn voegen drukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door Sodejuu: >>>DIT<<< is mijn ultieme bron, maar dan met een Linn Basik LV X arm, een Benz Micro L2 Wood element een Transrotor Phono en het aquarium ervanaf P.S.: Ik heb er een link van gemaakt omdat het plaatje ander de pagina uit zijn voegen drukt inderdaad alleen de motorkap zou ik er wel direct afgooien Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Geplaatst door Puur: Ultieme prijzen bedoel je zeker? Da's niet hetzelfde.... das wat ik ook al dacht hier waar werken die mensen die op hear komen allemaal of is het gewoon toch een stukje blijven dromen over iets wat ze nooit kunnen krijgen zelfde als met mooie vrouwen .......... de ultieme is ook tegenwoordig niet meer aan te komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 23 juli 2003 Report Share Posted 23 juli 2003 Die ouderwetse grammafoons Deze http://www.swfm.com/audiofederation/dealer.../tenor-room.jpg zou ik wel eens willen horen. Een bijpassende player is nog wat lastig.. Een CDM1 loopwerk zou mooi zijn, helaas is er nu alleen de modded sacd1000. (voor meer pics http://www.swfm.com/audiofederation/dealer...tter-june-2003/ ) En voor liefhebbers van lps oef, was niet de eerste met een vyger (indian). http://www.swfm.com/audiofederation/catalo...log/turntables/ (beetje over de top ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAMA Posted 19 augustus 2003 Report Share Posted 19 augustus 2003 Geplaatst door [[Game]]:van de ultime platenspeler weet ik het niet... (misschien een verdier). Maar de ultime cdspeler moet toch wel deze zijn: 34.000 euro game Ultieme prijs, dat is zeker... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 19 augustus 2003 Author Report Share Posted 19 augustus 2003 das waar, maar in dit geval denk ik dat dit toch ook echt wel een onovertroffen speler is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 19 augustus 2003 Report Share Posted 19 augustus 2003 Ik houd het maar bij mijn Quad 99 CD-P. Een mooiere bron heb ik nog niet gehoord... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts