Jump to content

ultime bron

[[Game]]
 Share

Recommended Posts

De ultieme bron die bestaat zoals jullie het beschrijven niet. Jarenlang zitten we naar de CD te luisteren en wordt dat door menigeen die wat beters bezit of die er verstand van heeft, de hemel in geprezen. Maar nu is SACD ineens weer veel beter en klinkt de CD toch echt niet. Welnu waar heb je dan al die jaren naar zitten luisteren???? Naar bagger ???

De ultieme bron is die waar je tevreden mee kunt zijn en die je geen gevoel geeft dat er iets aan mankeert of dat het beter zou moeten.

De ultieme bron kan wat mij betreft dus in iedere prijsklasse zijn en niet zoals menigeen hier alleen extreem dure en bijna a-sociale appartuur neerzet.

Geplaatst door Karma:

De ultieme bron is die waar je tevreden mee kunt zijn en die je geen gevoel geeft dat er iets aan mankeert of dat het beter zou moeten.

De ultieme bron kan wat mij betreft dus in iedere prijsklasse zijn en niet zoals menigeen hier alleen extreem dure en bijna a-sociale appartuur neerzet.

Hier sluit ik me graag bij aan, een instelling als deze levert in elk geval, als groot voordeel, dat je rustig naar de prestaties van een bron kunt luisteren, zonder neurotisch op jacht te zijn naar verandering.

Mogelijk leidt dit tot meer plezier bij het beluisteren van de favoriete muziek.

Mocht je echter wel neurotisch op jacht zijn, bedenk dan wel dat elk voordeel ook z'n nadelen heeft.

Het ultieme apparaat bestaat echt niet, er blijft altijd iets te zeuren.........

kortom de ultieme bron is, die waar je tevreden mee bent.

Groet Jitze

Geplaatst door Sodejuu:

Ik vraag me af hoe dit ingenieurswerk zal klinken    28010232.jpg  

Midnight Express 2 SATurn

Wat voor arm is die onderste? Ben hem al in verschillende engelse vakbladen tegen gekomen.. Maar het merk of type heb ik niet kunnen onthouden! :)