Jump to content

Sugden

tommic
 Share

Recommended Posts

Sinds een jaar of drie heb ik een Sugden a48b klasse A versterker. Tot op heden ben ik nooit iemand tegen gekomen die ook een Sugden versterker bezit en er zijn bijna geen hifi zaken die het merk voeren. De Sugden bevalt me zeer goed en ik zou graag bij een toekomstige upgrade weer Sugden kopen. Weet iemand waar Sugden verkocht wordt of waar er meer info (bv op het www) te krijgen is?

Vooral de Sugden A28 is 'n mooie klassieker!

In combinatie met 'n paar even beroemde Rogers ls3/5 klonk dat fantastisch!

De oude Sugdens kunnen wat mij betreft zo in 't rijtje van HiFi-klassiekers:

- Quad ESL63

- Linn LP12

- Musical-Fidelity A1

- Naim Nait-2

- Elipson 1303

- NAD 3020

etc,etc.

Groeten,

Alco.

Hallo, Ome Henk.

De LP12 is wat mij betreft (en 'n heeeeleboel anderen) een klassieker omdat ie al bijna 30 jaar vrijwel ongewijzigd wordt geproduceerd en verkocht.

Ik ken geen 2e product die al zo lang op de markt is.

De Elipson 1303 is wat mij betreft een klassieker omdat 't eveneens het meest bekende en geliefde Elipson model is.

Voor Quad is 't de ESL63,Voor NAD de 3020 en zo had Elipson z'n 1303 als paradepaardje.

Daarnaast staat ie zelfs al in 'n museum in New York. (vanwege z'n looks)maar ok,dat heeft nix met z'n klank te maken.

That's it.

Groeten,

Alco.

De Sugden klinkt inderdaad geweldig, ik overweeg nog steeds de aanschaf van een Sugden A21 klasse A versterker. Nog geen enkele versterker gehoord in die prijsklasse die dat benaderd, behalve misschien de Sonneteer versterker.

Volgens mij is De Jong en Warnaars in Den Haag de enige in Nederland die dit merk voert.

Succes,

Roeland

Geplaatst door tommic:

dank voor de reacties. Mochten jullie weten waar Sugden verkocht wordt dan hoor ik dat graag.

Groet

Tommic

De Jong&Warnaars in de fahrenheitstraat in DenHaag is dealer van Sugden ...

gr.

Alex