Henrie Posted 27 november 2002 Author Report Share Posted 27 november 2002 Nu weet ik zeker dat ik een cd-speler wil! Niet per se een CD6000 natuurlijk (al gaat daar wel m'n voorkeur voor uit). Ik heb namelijk zojuist m'n oude midisetje eens open gehad en de lens van de cd-speler schoongemaakt. De cd-speler las namelijk nog wel cd's maar afspelen ging niet zonder veel ruis en soms weigerde hij helemaal. In 1 keer doorspoelen naar nummer 9 van de cd of zo, zat er al helemaal niet in. Meer dan 2 nummers tegelijk doorspoelen kon ie niet. Maar nu doet ie het dus weer... En hoe! Niet dat het geluid nu ineens dat van een high end-cd-speler benadert of zo maar het klinkt zeker beter dan een (goede!) mp3 van 192kbps (Deceiver Of Fools van Within Temptation; meer heb ik nog niet vergeleken). Nou zal hier verder niemand van opkijken lijkt me, maar ik stond toch wel een beetje te kijken eigenlijk. Mede doordat m'n midiset via de hoofdtelefoonuitgang op m'n versterker zit aangesloten. En het is ook maar een cd-speler van een midiset en dat kan nooit veel soeps zijn Dus een (redelijk) goede, losse cd-speler zal nog weer een stuk beter klinken. En dan is ie ook nog weer eens te upgraden met een paar buisjes Nu nog wachten tot ik er een voor een leuke prijs zie... Ps. Wel lijkt de balansregeling een beetje de neiging naar links te hebben bij de cd-speler... vreemd, geen idee waar het aan ligt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberScum Posted 29 november 2002 Report Share Posted 29 november 2002 Henry, Is dit niets voor jou : http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...item=1941644958 (stond ook in de 2e hands lijst). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 november 2002 Author Report Share Posted 29 november 2002 Tja, op zich een mooi aanbod, maar ik zit met 1 probleem: geld (en dan vooral gebrek daaraan)... En eigenlijk zoek ik ook een champagne-goud-kleurige. Maar iig bedankt voor de tip! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 29 november 2002 Author Report Share Posted 29 november 2002 Nog even over die CD17. Wat schatten jullie hoger in: een Heart CD6000 of een Marantz CD17? Ik kan dat namelijk moeilijk inschatten, want hoewel een Marantz CD6000 duidelijk lager mag worden ingeschat dan een CD17, weet ik niet in hoeverre een Heart CD6000 hoger mag worden ingeschat dan een Marantz CD6000. M.a.w. Met wat voor (duurdere) cd-speler valt een Heart CD6000 te vergelijken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts