A90 Posted 29 juli 2003 Report Share Posted 29 juli 2003 Las dit zojuist http://www.tagmclaren.com/great/sounds.asp Ziet er naar uit dat ze er mee stoppen.. Jammer, het waren volgens mij mooie producten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 29 juli 2003 Report Share Posted 29 juli 2003 TAG McLaren Audio has ceased development of new products and will forthwith commence a full strategic review of its continued participation in the audio and audio visual markets. Nee hoor, de ontwikkeling van nieuwe apparaten die inderdaad enorm veel geld kost wordt even stilgezet. Ze gaan zich bezinnen op een nieuwe strategie. Wellicht ook goedkopere apparatuur erbij of zo? gr. Rogier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hi-Fifi Posted 31 juli 2003 Report Share Posted 31 juli 2003 Misschien wel,daarmee bereik je waarschijnlijk wel een hogere continuiteit. IKKE Maar wel een beetje je naam naar de maan In eerste instantie dan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 31 juli 2003 Report Share Posted 31 juli 2003 Geplaatst door Hi-Fifi:Maar wel een beetje je naam naar de maan Dan veranderen ze die toch weer in Audiolab? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 31 juli 2003 Report Share Posted 31 juli 2003 Geplaatst door richard 1:Dan veranderen ze die toch weer in Audiolab? ?? Audiolab is toch een NL speakermerk ? , heb ze zelf ook gehad www.audiolab.nl Groeten JazzLuva Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 31 juli 2003 Report Share Posted 31 juli 2003 Geplaatst door JazzLuva: ?? Audiolab is toch een NL speakermerk ? Ja dat ook, maar voordat het merk TAG McLaren werd genoemd was de naam van de fabriek Audiolab. De Audiolab 8000A versterker is een van hun bekendste modellen. In Nederland (en Duitsland) werd deze versterker ook onder de naam Camtech verkocht. Dus zo'n stabiele merknaam is het ook weer niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 2 augustus 2003 Report Share Posted 2 augustus 2003 Geplaatst door Rogier: Ze gaan zich bezinnen op een nieuwe strategie. In de bedrijfswereld is dat een eufemisme voor "we stoppen ermee". Als ze goedkopere dingen willen maken dan zouden ze dat niet in zulke omfloerste termen rondsturen, dan zouden ze dat gewoon DOEN. Jammer dat het zo gegaan is, maar als ik terugdenk aan de extreme arrogantie die TAG tentoonspreidde tijdens en vlak na de overname van Audiolab ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jempie Posted 3 augustus 2003 Report Share Posted 3 augustus 2003 Heel vervelend voor die mensen die net dit merk hebben gekocht. Jempie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werner Posted 4 augustus 2003 Report Share Posted 4 augustus 2003 Het blijft voorlopig raden wat er precies gaat gebeuren, maar met een professionele en integere importeur zoals TransTec zouden er geen al te grote problemen mogen voorkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 5 augustus 2003 Report Share Posted 5 augustus 2003 Het merk sprak mij ook niet heel erg aan. Ik ben een formule 1 fan maar van die link wordt ik niet warm. Misschien hebben meer mensen dat. Omzichtige termen is McLaren niet geheel vreemd... als je Ron Dennis hoort praten dan is het ook niet altijd duidelijk wat hij wil zeggen. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAMA Posted 5 augustus 2003 Report Share Posted 5 augustus 2003 Geplaatst door Jempie:Heel vervelend voor die mensen die net dit merk hebben gekocht. Jempie Waarom? goed is goed ...toch.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 augustus 2003 Report Share Posted 10 augustus 2003 Slimme jongen die in de goede tijd Audiolab verkocht heeft en in de slechte tijd Spendor heeft gekocht. Ik ben nooit geintesseerd geweest in Tagmclaren. Alleen al die associaties met de formule 1 - een auto is iets anders dan een stereo installatie, als je dat nog niet door hebt. Laat Transtec maar lekker doorgaan met Quad, misschien wordt dat wel weer wat in Chinese handen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts