Jump to content

ik ben de man, want ik heb een Master4

Pulmans
 Share

Recommended Posts

Hallo....

nadat ik laatst bij Hobo Hifi in Den Bosch de Master slamm gehoord heb, ben ik toch eens in de richting van master gaan kijken.... de reacties hier waren goed... dus kwam het enkel op mijn oortjes aan... ik heb de Master 4 en de Master 3 gehoord.. en ik moet zeggen dat ik ze beide geweldig vond... even naar mijn budget kijkende was het voor mij een betere keuze om de Master 4 te kopen. Dat kwam ook met mijn setje (VM MA220) beter tot zijn recht!!

Ik heb de masters nu vanaf dinsdag bij me staan.... en ik ben nu al een gelukkig man... en dan moet dit moois nog inspelen.

Een slamm zit er voor een simpele ziel als ik niet in, maar met een Master 4 ben ik ook de man vind ik ;)

Ik wou enkel mijn geluk even met jullie delen!!!

GrTz

Een vriend van mij heeft gisteren ook de Master 4 opgehaald. Hij speelt

op een Audible Illusions en een kleine Krell

versterker jongens wat een kracht.

Hij moet de set nog inspellen maar het speelt nu al top.

Jan Hoekstra

Misschien kan ik me na zaterdag aansluiten

bij de mensen die met Master spelen.

Zaterdag ga ik naar de Slamm met Aitos

luisteren bij Rhapsody. Ik hoop dat ze een goede prijs voor mijn set teruggeven.

Ik kan haast niet wachten

Davi

De Master Slamm!!!

Tja dat is nu echt mooi...

alleen de aansturing moet ook erg mooi zijn met je set... ik heb horen zeggen dat daar ook veel (danoontje)power in moet zitten anders trekt de slamm de versterker zo leeg!!

Van mooi spul kun je soms enkel blijven dromen. Maar ik heb de Master4 ook eens gehoord en ik moet zeggen dat die speaker in zijn prijsklasse ook heel wat neer weet te zetten!

MvG Van Lunteren

Mijn masters hebben een hele korte inspeeltijd bij mij....

ik heb ze namelijk mooi als demo's kunnen kopen... dus over het inspelen hoef ik me geen zorgen meer te maken....

zitten en relaxen!!!

GrTz

Geplaatst door Pulmans:

Mijn masters hebben een hele korte inspeeltijd bij mij....

ik heb ze namelijk mooi als demo's kunnen kopen... dus over het inspelen hoef ik me geen zorgen meer te maken....

zitten en relaxen!!!

GrTz

Perfect ;), te vaak heb ik gezien dat mensen over het(ingespeelde)demo-setje tevreden waren, en dat bij levering van de nieuwe de teleurstelling volgde :( , hetzij

A:

Doordat geen rekening werd gehouden met de inspeeltijd(geduld is een schone zaak ;)

B:

Doordat het type weer wat veranderingen had ondergaan(z.g.n. mod/onderdelen op :rolleyes: ...dus andere(filter b.v.))

Een kennis heeft dit meegemaakt met de Cadence zoals beluisterd door de heren recensisten (bij Multifoon)

Mijn speakertjes waren naar alle waarschijnlijkheid ook ingespeeld, bij aanschaf :D

• 1 month later...