Jump to content

vincent doet het weer:)

Sebastiaan de vries
 Share

Recommended Posts

Zover ik kan beoordelen zijn de aziaten van cultuur veel precieser en netter. Dat weet ik nog wel van mijn bezoek in de filipijnen. "Als je daar naar de mac Donalds gaat heb je een aparte medewerker bij de kasse. De bigmacs etc. worden door deze mensen niet aangerkaakt (vieze handen van het geld) daar zijn aparte medewerkers voor die emt handschoenen de etensware op de desk zetten. Als je daar een ijsje koopt, zit er een papieren mantel om het koekje .

Beste Bas,

het is hoogstwaarschijnlijk daarom dat vele Filipijnen en andere aziaten die gestudeerd hebben vooral naar de Verenigde Staten (willen) emigreren.

Groetjes,

Patachou

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Beste,

Ik heb de duitse stereoplay test al gevonden online. Hij is hier te downloaden.

http://dynamik-akustik.de/testberichte/Ste...-T1-SP-T100.doc

Vincent gebruikt goede en gerenomeerde componenten. BB opamps. Rubycon en lena elco's. Wima C's en Thoshiba en Sanken torren. Ze gebruik soms zelfs betere componenten dan twee maal duurdere apparaten. Krell gaat ook kapot, lees daar de verhalen maar op na. Accuphase ook. Alle merken waar veel van wordt verkocht zul je ook berichten lezen over defecten. Logisch!

wil iets wat echt nooit stuk gaat, koop dan een Crown  :).

Groeten,

Bas

Ja huh maar dan noem je ook wat op ook.

Toch heb ik er eens een keertje een in rook zien opgaan op een house feest in de jaren 80 nog(jawel daar was ik bij)

Een enorme rookontwikkeling maar nu het gekke de versterker bleef nog een hele tijd spelen heel byzonder was dat.

Over de vincent versterker die ik zie afgebeeld kan ik alleen maar positief zijn maar ik ben wel benieuwd naar het schema en natuurlijk de klank.

Het lijkt er op gezein de topaansluitingen van de buizen dat er gebruik wordt gemaakt van penthodes van het type PL 504 of PL 519 oude zeer goede buizen trouwens.

Waaruit de uiteindelijke eindversterking is opgebouwd kan ik op het plaatje niet zien ik zie niets op de koelprofiellen zitten.

De ceramische voet van de buizen laat in ieder gval zien dat er niet bezuinigd is zoals bij velleman het geval was (bakkeliet voeten)

Wie heeft er een schema van?

Geplaatst door Sebastiaan de vries:

Als dat geen highend opbouw is, dan ben ik vrouw  :)

Zonder dollen, dit is ware onvervalste highend! Mijn Krell KRC-3 pre-amp was bij lange na niet zo mooi

Groeten,

Bas

Hier sluit ik me bij aan al zou Bas een vel over been vrouw zijn en ik een meer rubens achtige vrouw AHAHAHA .

Zonder gekheid dit is klasse dat ziet iedereen toch wel ?

Ik weet in ieder geval wat ik ga kopen (indien de klank mij bevalt) wanneer mijn sony versterkers definitief de geest geven