Jump to content

aardlekschakelaar

padi
 Share

Recommended Posts

De versterker is niet geaard aangesloten, zou dit het probleem kunnen zijn?

Het is niet mogelijk het apparaat geaard aan te sluiten, is het mogelijk om het apparaat op de centrale verwarming te aarden....?

Groetjes

is het mogelijk om het apparaat op de centrale verwarming te aarden....?  

Nooit doen! Dit is een slechte aarde en kan dacht ik zelfs gevaarlijk zijn. Beter is een goede kabel te trekken vanuit een geaarde wandcontactdoos.

Dat de aardlekschakelaar uitspringt en het apparaat staat niet op de aarde wil eigenlijk doen vermoeden dat het probleem ergens anders ligt. Of je hebt ook een spookstoppenkast net als ik :D

Zie ook hier!

gr. Rogier

hallo

ik heb ook een vincent 231 gehad deze versteker is klasse A elke keer als ik de versterker aan deed klapte de aardlek er uit.

deze versteker heeft een 1000watt rinngkerntrafo 0of zoiets het was altijd feeest om de versterker aan te zetten pas bij de 2 de keer ging het goed. :D:D:D

gr

bas :):):)

• 1 month later...
Geplaatst door sanderb2001:

ook nooit een versterker inschakelen terwijl de volume knop nog open staat hoefd maar een klein beedje te zijn en is voor de aardlek al voldoende om te doen denken dat er te veel ampere word getrokken

groetend sander baas   ;)    :rolleyes:    :)    :P    cool.gif

Nou volgens mij vliegt een aardlek er alleen uit als er minder stroom terugkomt dan er in is gegaan... Bij een te hoge stroom vliegt de stop er uit...

Maar dat had Rogier ook al gezegd zie ik... :)

ps. Sander, ik wil niet zeuren, maar zou je misschien MET leestekens willen typen? Al zijn het alleen maar punten en verder niks, maar dit is vrij moeilijk te lezen... Bvd...

Euh voor de goede orde.

Randaarde en overstroom zitten vaak in het zelfde apparaat. Dus dat communiceerd niet zo makkelijk, als je niet weet of het een combi is of alleen de aardlek die klapt.

Trafos metname de grote geven een enorme inschakel stroom. tien tallen amp

ps. Sander, ik wil niet zeuren, maar zou je misschien MET leestekens willen typen? Al zijn het alleen maar punten en verder niks, maar dit is vrij moeilijk te lezen... Bvd...

het spijt me heel erg maar dit is voor mij vrijwel een onmogelijke vraag aangezien ik een van de zwaarste vormen van dyslectie heb maar ik zal er aan denken ook zullen spel fouten je dan nog tegen het lijf lopen van mij maar ok ik doe mijn best

groetend sander baas

Nou Sander, ik worstel ook met me taal en ik moet zeggen dat met wat goede wil, kan ik toch de boel leesbaar houden. Door zoveel mogelijk leestekens te plaatsen. Dat ze niet correct zijn zal mij een worst wezen maar 't leest wel makkelijker. Zet anders alle stukken zin op een apparte regel.

Succes!! :)

Geplaatst door sanderb2001:

het spijt me heel erg maar dit is voor mij vrijwel een onmogelijke vraag aangezien ik een van de zwaarste vormen van dyslectie heb maar ik zal er aan denken ook zullen spel fouten je dan nog tegen het lijf lopen van mij maar ok ik doe mijn best

groetend sander baas

Tja dat wist ik niet. Maar je kunt natuurlijk wel een punt plaatsen als je zin ophoud, toch? (ik heb geen verstand van dislexie, dus als het niet zo is, moet je het maar zeggen). Taalfouten waren me ook al opgevallen, maar daar valt wel doorheen te lezen :) Maar een bericht dat uit 1 lange zin lijkt te bestaan, is lastig te lezen...