Jump to content

ik wil nieuwe luidsprekers

demon
 Share

Recommended Posts

ik ben opzoek naar een paar leuke luidsprekers voor bij mijn setje

voor niet al te duur tot +-1500 gulden per set

die toch nog een beetje leuk klinken

mijn set bestaat uit nad 310 geintergreerde versterker

een cambridge cd3 cd speler

en voor het contrast een philips cd600 cd speler

en nu nog een paar goedkope boxen van marquant cool.gif

Hallo Demon,

Ik heb zelf ook de NAD-310 gehad. Zeer goede versterker die absoluut een paar goede luidsprekers verdient.

Tot zo'n 1500,- zat ik ook te denken aan de KEF Q35 of anders de Dynaudio Audience-40.

Bedenk wel dat er bij de Dynaudio's nog stands bij moeten.

Na de aanschaf van goede luidsprekers zou ik t.z.t,wanneer 't budget 't weer toe laat,wel overgaan tot 'n betere CD-speler,want anders doe je de rest van je set ernstig tekort.

Succes,

Groeten,

Alco

Goeie idd, Dynaudio's. Tenzij je ze er crap uit vindt zien en daar bezwaar tegen hebt, beste keus denk k. NAD is vrij neutraal, beetje richting warm, Dynaudio beetje ijspegel :) Maar wel spannend.

OH, en er komt ongezond veel lawaai uit als je dat wilt :)

Tanx Alco, I stand corrected. :)

Hoi Demon,

Ik heb zelf een NAD versterker met daarop aangesloten ASW Luidsprekers. Deze klinken voortreffelijk in combinatie met een NAD.

De ASW is heel veel luidspreker voor erg weinig geld. Goed afgewerkt en in 16 !! uitvoeringen leverbaar zonder meerprijs. Zie ook "merken" op Hear.

AudioSelectief verkoopt ASW en ook het HiFi Huis in Zuid-Laren (die heeft de gehele collectie van ASW in huis :D )

Klipsch heet een leuke en vooral ANDERS klinkende monitor SB3 in het programma vergelijk deze eens met...............

Groet Jitze :D

Beste Demon,

Aangezien ik nergens heb kunnen vinden dat je specifiek op zoek bent naar monitors; Monitor audio (no kidding) heeft aardige zuiltjes in het assortiment die in jouw prijsklasse liggen.

Ook zou je aan Mission kunnen denken.

Veel muziek voor weinig geld.

Groet,

Tuby cool.gif, a man without a Mission

Geplaatst door Tuby:

Beste Demon,

Aangezien ik nergens heb kunnen vinden dat je specifiek op zoek bent naar monitors; Monitor audio (no kidding) heeft aardige zuiltjes in het assortiment die in jouw prijsklasse liggen.

Ook zou je aan Mission kunnen denken.

Veel muziek voor weinig geld.

Groet,

Tuby   cool.gif, a man without a Mission

Hey Tuub, ik ben het niet helemaal met je eens wat betreft de Missions, ook de Missions zijn waarschijnlijk net iets te laidback voor iemand die volgens mij naar iets op zoek iets wat ie met trots kan presenteren aan zijn vrienden.

Begrijp me niet verkeerd, Mission maakt hele mooie speakers. zowel qua geluid als design, maar om (harde) muziek echt luid te spelen zou ik toch eerder voor Dynaudios gaan. Zeker aangezien de standmounters ook echt verassend hard en diep gaan :)

ja hallo mijn speakers komen hier te staan voor mij en niemand anders

en et is niet zo dat et zo superhard moet dat de ramen eruit trillen want de nad 310is dan wel een vrij licht versterkertje maar het is niet zo dat hij hier dagelijks de buren gek doet maken

Alles is voor demon :D

Geplaatst door demon:

ongezond moet nie maar

voor sommige mensen die langskomen om te luisteren moet ie wel hard kunnen ik weet ook niet waarom maar het zal wel zo horen denk ik dan

dan kan ik wel oordoppen in gaan doen   mad.gif    mad.gif    mad.gif

K dacht dat je hiermee wilde zeggen dat je toch iets wilt dat hard kan. Overigens, naar wat voor muziek luister je?

hard hard wat is hard

als mijn versterker half op open is loop ik mijn kamer wel uit hoor

en velen volgen mij dan wel

ik luister wel naar van alles maar voornamelijk rock en pop en muziek zoals era

zit er ook nog wel vrij vaak in

en muziek van voor mijn tijd zoals de bleus brothers cool.gif