matthias Posted 23 augustus 2001 Report Share Posted 23 augustus 2001 Hallo allemaal, ik ben sinds enkele dagen in het bezit van een mooie oude dual 704. Nu ben ik op zoek naar een nieuw element voor deze tafel. Ik luister eigenlijk naar allerlei soorten muziek maar heb wel een voorkeur voor Jazz. Mijn budget gaat tot ongeveer 300,-.(maar ja, kan altijd bijgesteld worden) Heeft iemand suggesties? Heb veel gelezen over Grado.... Oh ja, bij de 700 serie van Dual wordt het element in een houder geschroefd welke je in de kop klikt. Weet iemand hoe ik hier aan kan komen? Het huidige exemplaar is niet best meer..... Alvast hartstikke bedankt!! Matthias. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 augustus 2001 Report Share Posted 23 augustus 2001 Voor een goed element moet je maar eens een belletje geven naar Audio Selectief. Zij kunnen ook wel de zgn Dual-shell voor je regelen. Ik geloof dat zoiets rond een tientje kost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts