Jump to content

LEAK sandwich 200 speakers

Jos Ferwerda
 Share

Recommended Posts

Ik ben in het bezit van deze luidsprekers maar er moet het een en ander aan gebeuren. bij een van de woofers is de ophanging aan de onderkant van de drivers los en 2 tweeters defect. Ik heb ze gekregen ik neem dat natuurlijk altijd aan! Ik weet dat het goede luidsprekes zijn. De woofer wil ik laten fixen bij speaker&co in groningen en de tweeters moet ik nog zien aan te komen.

Is dit nou zinvol om te doen aangezien het geld wat ik kwijt ben tegenover de kwaliteit.

27.jpg

• 2 months later...
Geplaatst door Jos Ferwerda:

Ik ben in het bezit van deze luidsprekers maar er moet het een en ander aan gebeuren. bij een van de woofers is de ophanging aan de onderkant van de drivers los en 2 tweeters defect. Ik heb ze gekregen ik neem dat natuurlijk altijd aan! Ik weet dat het goede luidsprekes zijn. De woofer wil ik laten fixen bij speaker&co in groningen en de tweeters moet ik nog zien aan te komen.

Is dit nou zinvol om te doen aangezien het geld wat ik kwijt ben tegenover de kwaliteit.

27.jpg

wat een lelijke speakers.

:rolleyes:

Geplaatst door Duck-Twacy:

Heeeeel lang geleden had Leak wel een enige naamsbekendheid.

Wat leuke sites: http://home.mira.net/~kiewavly/Leak/products.html  http://www.retrohifi.co.uk/links.html

Nou ja, zeg! Iets meer respect is wel op zijn plaats, hoor.

Leak, the first name in high fidelity...

De betreffende luidsprekers zijn geen echte Leaks meer, maar komen uit de Wharfedale fabrieken. De tweeters werden ook door W zelf gebruikt.

Vermoedelijk kun je daar wel terecht voor vervangingsunits.

Geplaatst door spiekerboer:

De betreffende luidsprekers zijn geen echte Leaks meer, maar komen uit de Wharfedale fabrieken. De tweeters werden ook door W zelf gebruikt.

bedankt.

Ik wist dat de tweeters van wharfdale waren maar ik had verwacht dat de woofers een eigen productie was. Het zijn waarschijnlijk de zelfde tweeters als uit de goedkopere wharfedale speakers (2weg systeem)

Tijd om naar de rommelmarkt te gaan :D

Geplaatst door spiekerboer:

Ik reageerde op de derde post. Zie niet in wat het probleem is.