Jos Ferwerda Posted 30 november 2002 Report Share Posted 30 november 2002 Ik ben in het bezit van deze luidsprekers maar er moet het een en ander aan gebeuren. bij een van de woofers is de ophanging aan de onderkant van de drivers los en 2 tweeters defect. Ik heb ze gekregen ik neem dat natuurlijk altijd aan! Ik weet dat het goede luidsprekes zijn. De woofer wil ik laten fixen bij speaker&co in groningen en de tweeters moet ik nog zien aan te komen. Is dit nou zinvol om te doen aangezien het geld wat ik kwijt ben tegenover de kwaliteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerrit Harteveld Posted 1 december 2002 Report Share Posted 1 december 2002 Een aantal jaren geleden deze speakers ook gekocht op een rommelmarkt,bleek ook de tweeter niet te werken,dit heb ik toen zelf gerepareerd omdat gewoon een draadje was gebroken. Heeft het zin?Tja,ligt eraan wat je ermee wit doen,als verzamelobject is het een leuk ding maar het geluid viel goed tegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Ferwerda Posted 9 februari 2003 Author Report Share Posted 9 februari 2003 Ik geloof dat het niet echt bekende luidprekers zijn. Heeft verder helemaal niemand ervaring met de luidsprekers? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 9 februari 2003 Report Share Posted 9 februari 2003 Heeeeel lang geleden had Leak wel een enige naamsbekendheid. Wat leuke sites: http://home.mira.net/~kiewavly/Leak/products.html http://www.retrohifi.co.uk/links.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 9 februari 2003 Report Share Posted 9 februari 2003 Geplaatst door Jos Ferwerda:Ik ben in het bezit van deze luidsprekers maar er moet het een en ander aan gebeuren. bij een van de woofers is de ophanging aan de onderkant van de drivers los en 2 tweeters defect. Ik heb ze gekregen ik neem dat natuurlijk altijd aan! Ik weet dat het goede luidsprekes zijn. De woofer wil ik laten fixen bij speaker&co in groningen en de tweeters moet ik nog zien aan te komen. Is dit nou zinvol om te doen aangezien het geld wat ik kwijt ben tegenover de kwaliteit. wat een lelijke speakers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 9 februari 2003 Report Share Posted 9 februari 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:Heeeeel lang geleden had Leak wel een enige naamsbekendheid. Wat leuke sites: http://home.mira.net/~kiewavly/Leak/products.html http://www.retrohifi.co.uk/links.html Nou ja, zeg! Iets meer respect is wel op zijn plaats, hoor. Leak, the first name in high fidelity... De betreffende luidsprekers zijn geen echte Leaks meer, maar komen uit de Wharfedale fabrieken. De tweeters werden ook door W zelf gebruikt. Vermoedelijk kun je daar wel terecht voor vervangingsunits. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos Ferwerda Posted 10 februari 2003 Author Report Share Posted 10 februari 2003 Geplaatst door spiekerboer: Nou ja, zeg! Iets meer respect is wel op zijn plaats, hoor. Leak, the first name in high fidelity... De betreffende luidsprekers zijn geen echte Leaks meer, maar komen uit de Wharfedale fabrieken. De tweeters werden ook door W zelf gebruikt. Vermoedelijk kun je daar wel terecht voor vervangingsunits. bedankt. Ik wist dat de tweeters van wharfdale waren maar ik had verwacht dat de woofers een eigen productie was. Het zijn waarschijnlijk de zelfde tweeters als uit de goedkopere wharfedale speakers (2weg systeem) Tijd om naar de rommelmarkt te gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 10 februari 2003 Report Share Posted 10 februari 2003 Geplaatst door spiekerboer: Nou ja, zeg! Iets meer respect is wel op zijn plaats, hoor. Leak, the first name in high fidelity... De betreffende luidsprekers zijn geen echte Leaks meer, maar komen uit de Wharfedale fabrieken. De tweeters werden ook door W zelf gebruikt. Vermoedelijk kun je daar wel terecht voor vervangingsunits. Ik reageerde op de derde post. Zie niet in wat het probleem is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts