Guest newport69 Posted 6 mei 2001 Report Share Posted 6 mei 2001 Hello, Ik heb een brandende vraag! Is er iemand onder jullie bekend met deze voor-, en eindversterker??? Ik heb de set in bezit, maar zou graag over wat specs beschikken. Ik heb al geinformeerd via de helpdesk van Nakamichi, maar heb geen bricht terug ontvangen. De set is al wel een tijdje oud, +/- 20 jaar, maar nog in zeer goede staat. Ik ben m.n. geinteresseerd in de eindversterker. Als jullie info hebben verneem ik dat graag. Met vriendelijke groeten Duncan Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 7 mei 2001 Report Share Posted 7 mei 2001 Ik zou met transtec (www.transtec.nl) contact opnemen. Die hebben het produkt altijd geimporteerd en zijn zeer servicegericht. Voor mijn slaapkamer kocht ik een paar jaar geleden een Quad 33/303 uit 1972. Binnen de minute hadden ze informatie over bij welke zaak het gekocht was en over reparaties van dit specifiek product. Succes Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 mei 2001 Report Share Posted 8 mei 2001 Hoi Duncan, Het is niet alles, maar ik heb wel een vergelijk gevonden met de 620. Hierin staat ook dat die 100W per kanaal is. http://www.decware.com/zreview10.htm Ik hoop dat het helpt. Ik heb dit ook al eerder bij "2de hands" gepost. Greetz, Sodejuu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts