Jur Posted 8 maart 2003 Report Share Posted 8 maart 2003 Das nou juist de elende dit is de nieuwste serie (als ik het goed begrepen heb heeft micromega een doorstart gemaakt en produceren nu prijsvriendelijkere producten)en wat doen ze jawel ze noemen de nieuwere serie ook amp alleen met het woordje minimum erbij............. De website heb ik na een week ook gevonden alleen is die nog voor 90% onder constructie http://www.micromega-hifi.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 maart 2003 Report Share Posted 8 maart 2003 Ik zei toch dat je wel in het Russisch info kan vinden http://www.sound.ru/product/micromega.htm Het is de eindtrap uit de Concept-serie en levert 100W aan 8ohm Dit is een plaatje van de Tempo P voorversterker uit dezelfde serie. Die van mij heeft er nog een MC phonoprint inzitten Een beetje leesbare info vind je HIER. Maar veel is het niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 maart 2003 Report Share Posted 8 maart 2003 Wauw wat een dikke trafo voor een pre... (maar die in de eind amp was ook al zo huge) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 maart 2003 Report Share Posted 8 maart 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:Wauw wat een dikke trafo voor een pre... (maar die in de eind amp was ook al zo huge) Die trafo maakt deel uit van het upgrade-concept. Je koopt een Tempo 1 ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 8 maart 2003 Report Share Posted 8 maart 2003 Geplaatst door Karma: Is dat een trafo .. of is hjet een zwembad ?? Ja, inderdaad. Gewoon lekker zwemmen in klasse A! Link to comment Share on other sites More sharing options...
record marc Posted 9 maart 2003 Report Share Posted 9 maart 2003 Sphinx phono Link to comment Share on other sites More sharing options...
record marc Posted 9 maart 2003 Report Share Posted 9 maart 2003 Rotel "Tube Output Stage" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 9 maart 2003 Report Share Posted 9 maart 2003 Hee, is dat soms die Rotel buizen CD-speler van Sound-Gallery ? Die heb ik jaren geleden ook gehad. Ik weet nog dat er een behoorlijke wachtlijst bestond voor deze speler. Hij kostte iets van 2200,- gulden. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
record marc Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Klopt, dit is de omgebouwde 955 van rotel door sound gallery. Mooie onderdelen en klinkt nog steeds erg goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts