Jump to content

Treed er klank vervorming op na het laten spuiten van luidsprekers

Stitch
 Share

Recommended Posts

Hallo forum leden

Mijn huidige luidsprekers van het merk B&W DM305 wil ik laten over spuiten in een andere kleur.

Maar als ik dat laat doen loop ik dan het risico dat de klank kleur vervormt of blijft deze gewoon het zelfde.

Graag zou ik jullie mening hier over willen weten.met vriendelijke groet Stitch :rolleyes:

Geplaatst door Stitch:

Hallo forum leden

Mijn huidige luidsprekers van het merk B&W DM305 wil ik laten over spuiten in een andere kleur.

Maar als ik dat laat doen loop ik dan het risico dat de klank kleur vervormt of blijft deze gewoon het zelfde.

Graag zou ik jullie mening hier over willen weten.met vriendelijke groet Stitch    :rolleyes:

Tja,

De kleur zal wel veranderen, maar ik denk niet dat als je ze zwart spuit, de klankkleur zal verdonkeren, of wit dat het beeld helderder zal maken.

;);)

Alle gekheid op een stokje, Je moet alleen oppassen met de weekmakers in de verf denk ik, (dus best de luidsprekers eruit), voor je eraan begint.

Geert

Alhoewel er theoretisch best iets minimaals zou kunnen veranderen, denk ik dat het "psychologische" aspect hier groter zal zijn. Je kijkt plotseling naar een volstrekt andere kleur, dus het geluid kan mischien in eerste instantie even anders "aanvoelen".

Zouden we je speakers gewoon stiekum in een andere kleur hebben gespoten 's nachts, en jij komt nietsvermoedend je bed uit en gaat met je dichte ogen argeloos zitten luisteren, dan is er geen verschil. :)

Mijn eerste zelfbouw Focals hebben alle kleuren van de regenboog gehad :rolleyes:

Maar als je meent dat je verschil hoort of meent te horen .. :P z.s.m. naar de hersendoktor gaan :D

Geplaatst door Henk&audio:

Wat zal er gebeuren als je er C37-lak opsmeert?

Groeten,

Henk

Ik ben in Staphorst geweest !

:D:D

MvG,

Haudio

Geplaatst door Haudio:

:D    :D

MvG,

Haudio

.........en, 't licht gezien.............?

Groet Jitze :D

Geplaatst door Haudio:

:D      :D

MvG,

Haudio

Zolang je niet over water kunt lopen snap ik niet waar je je druk over maakt. :rolleyes:

Maarten

Geplaatst door Jitze:

.........en, 't licht gezien.............?

Groet Jitze   :D

Vast niet. Ze lopen daar toch in depressief zwarte klederdracht? Maar hij heeft vast wel groene luiken gezien. In de stralende zon geven die bijna licht... :)

Geplaatst door Henrie:

Vast niet. Ze lopen daar toch in depressief zwarte klederdracht? Maar hij heeft vast wel groene luiken gezien. In de stralende zon geven die bijna licht...   :)

het zal wel weer een flitser zijn geweest, recht in z'n middenspiegel.............

Groet jitze :rolleyes:

Geplaatst door Henk&audio:

En, heeft het gesmaakt?

Groeten,

Henk

Ha die Henk,

Inderdaad ,het heeft gesmaakt (super).

Is aan te bevelen voor ieder 1, mijn vrouw lust geen snert, maar die uit Staphorst wel !

Nog bedankt voor de tip.

MvG,

Haudio