Jakke Posted 24 augustus 2001 Report Share Posted 24 augustus 2001 Hallo, ik ben op zoek naar een discman die ook overweg kan met cd's waar mp3's op staan. Volgens Netwerk zou de Sonic Blue Rio Volt een goed toestel zijn, maar ik kan geen verdeler in Europa vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 augustus 2001 Report Share Posted 24 augustus 2001 Hoi Jakke, De Rio Volt kun je bij elke computerzaak die Diamond in het pakket heeft bestellen. Importeur is Hastec. Ik meen dattie iets van ƒ530,- kost. Je kan 'm ook online bestellen bij MP3 Spelers. Het is een hele mooie machine die exact gelijk is aan de Soul MP3 speler, alleen de behuizing heeft een andere kleur en de ondersteuning (software upgrades) is van de Rio beter. Het leuke is dat hij ook WMA- en AAC-formaat aankan, iets wat mijn Havin Exonion niet kan, maar die is weer zuiniger met de batterijen en heeft de lader ingebouwd. Ik zou zeggen, kijk maar eens bij MP3 Spelers en lees de verschillen (ook in prijs). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakke Posted 24 augustus 2001 Author Report Share Posted 24 augustus 2001 THNX voor de links. Nu nog uitzoeken waar ik die dingen in Belgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 augustus 2001 Report Share Posted 24 augustus 2001 Ja, ik kon niet zien dat jij in Belgenland woont. Ik weet ook niet of Hastec daar voor de distributie zorgt, maar Mp3 Spelers zal er geen moeite mee hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 24 augustus 2001 Report Share Posted 24 augustus 2001 Geplaatst door sodejuu:Hoi Jakke, De Rio Volt kun je bij elke computerzaak die Diamond in het pakket heeft bestellen. Importeur is Hastec. Ik meen dattie iets van ƒ530,- kost. Je kan 'm ook online bestellen bij MP3 Spelers. Het is een hele mooie machine die exact gelijk is aan de Soul MP3 speler, alleen de behuizing heeft een andere kleur en de ondersteuning (software upgrades) is van de Rio beter. Het leuke is dat hij ook WMA- en AAC-formaat aankan, iets wat mijn Havin Exonion niet kan, maar die is weer zuiniger met de batterijen en heeft de lader ingebouwd. Ik zou zeggen, kijk maar eens bij MP3 Spelers en lees de verschillen (ook in prijs). Sodejuu: ken je het merk Soul? Nee, want dat is eigenlijk geen merk Het is nl. een Audiosonic, van de fabrikant Multitech (of MultiPech zoals wij electronica verkopers (jah! heb ik OOK gedaan) plachtten te zeggen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 29 augustus 2001 Report Share Posted 29 augustus 2001 Okay, de riovolt natuurlijk Sinds ik het europese support doe voor Sonicblue, voormalig diamondmm, ben ik misschien iets bevooroordeeld. Als je in je omgeving niets kunt vinden, probeer in ieder geval even: Actebis Computer NV Generall Lemenlaan2 B – 1830 Machelen Tel + 32 2255 8835 Kun je hem altijd nog kopen bij www.pcupgrader.com, deze zit in engeland. Succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts