Jump to content

Welke versterker voor Infinity Delta 70

lange W
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door lange W:

Onlangs heb ik Infinity Delta 70 speakers aangeschaft, en nu wil ik een geheel nieuwe set kopen, d.w.z. geintegreerde versterker, cd-speler en tuner. Ik twijfel welke versterker ik ga kopen.

Na veel zoeken en alvast een beetje luisteren, gaat mijn interesse uit naar een Arcam (Diva 85 of FMJ) of een Musical Fidelity.

Wat vinden de experts van deze keuze, en welke andere merken zijn aan te raden voor deze speakers?

Mijn muzieksmaak is breed, maar er zal vooral pop, symphonische rock, alt. rock en metal op gedraaid worden.

Wie helpt me wat verder op weg?   confused.gif

Hey,

De door jou omschreven speakers en de keuze van muziek lijkt mij goed te combineren met Harman kardon,Ik moet er wel bij zeggen dat ik de laatste amps en cd spelers van HK niet echt goed beluisterd heb :)

greetz Marco cool.gif

De uiteindelijke keuze is gevallen op een voor en eindset van Rotel (RB1070 en RC1070).

Wat een superset. Wat ik nog een beetje miste in de Arcam, kwam perfect naar voren in de Rotel; dynamiek, kracht en emotie. Daarbij zeer gedetailleerd in het hoog, een goede plaatsing, en strak in het laag bij hoge volumes. Heerlijk!!!