Jump to content

CD onderzetters

frieslander
 Share

Recommended Posts

Was even bang dat in al jouw - illegaal - gecopieerde cd's gates waren gevallen.......

De feet of silence doen wat ze heten.........

Zet ze er eens onder.

Groet Jitze :D:D

Feet of Silence, klinkt als een goedkope roman... :rolleyes:

Maar vertel er eens wat meer over, met foto als dat mogelijk is. Aangezien de site van de importeur weer typisch een hi-fi fabrikant/importeur/dealer site is, MATIG dus. Misschien moet ik eigenlijk maar een bedrijfje beginnen dat websites bouwt speciaal voor de hi-fi industrie eek.gif:D

Geplaatst door Lars Aberson:

Die demper ken ik via internet, al een hele tijd.

Ze zullen wel goed werken, denk ik.

Ik las op een andere forum, dat ze 500,- gulden kosten per 2 ofzo, dat per 2, weet ik niet zeker.

Ze worden geleverd per 3 (drie). De prijs zou kunnen kloppen, alhoewel ik ze ook al ergens voor ƒ640,- heb zien liggen. fuss1.gif

OK, ze zien er niet zo gelikt uit, maar werken fantastisch eek.gif:) .

Hey hoi!

Die blotevogel String Suspension set (what's in the name..) heb ik ook ter leen gekregen van een vriend van me! Het lijkt erop dat het werkt (rustiger geluidsbeeld en zo), maar echt serieus heb ik nog niet geluisterd.

Grtz,

Ender

Die site heb ik ook eens bekeken. Er staan interessante dingen op maar ik vind het allemaal zo "nederlands". Zo op die manier van "we gaan op vakantie, maar de aardappelen en de stamppot nemen we zelf mee". Ik bedoel, het is allemaal zo goedkoop/amateuristisch. Niks mis mee, maar een beetje selectiever zijn op de gebruikte materialen en toch een gulden (euro) meer uitgeven, dan kom je op een veel mooier (lees: ooglijker) resultaat. Het principe is OK, de uitvoering helaas iets minder.

Sodejuu :P, die niet altijd het onderste uit de kan hoeft ;).