frieslander Posted 26 augustus 2001 Report Share Posted 26 augustus 2001 goeije, Eurogram heeft een prachtige cd onderzetter ontwikkeld. De Solidtech "feet of silence" Heeft iemand ervaring met dit apparaatje, en welke? Mei de fruenlike groetnis fan De Frieslander Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hopsakee & Tralala Posted 26 augustus 2001 Report Share Posted 26 augustus 2001 nou... bij een "CD-onderzetter" denk ik eigenlijk meer aan het verantwoord recyclen van gruwelijke miskopen. Geef je slechte CD's een tweede leven onder de theepot. Je kunt er trouwens ook leuke klokjes van maken, maar dat is offtopic. dus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 27 augustus 2001 Report Share Posted 27 augustus 2001 Was even bang dat in al jouw - illegaal - gecopieerde cd's gates waren gevallen....... De feet of silence doen wat ze heten......... Zet ze er eens onder. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avallon Posted 27 augustus 2001 Report Share Posted 27 augustus 2001 Feet of Silence, klinkt als een goedkope roman... Maar vertel er eens wat meer over, met foto als dat mogelijk is. Aangezien de site van de importeur weer typisch een hi-fi fabrikant/importeur/dealer site is, MATIG dus. Misschien moet ik eigenlijk maar een bedrijfje beginnen dat websites bouwt speciaal voor de hi-fi industrie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kees. Posted 27 augustus 2001 Report Share Posted 27 augustus 2001 Op deze site staat een test van de Solidtech dempers http://www.hifi.com.sg/test/solidtech.shtml Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 27 augustus 2001 Report Share Posted 27 augustus 2001 Die demper ken ik via internet, al een hele tijd. Ze zullen wel goed werken, denk ik. Ik las op een andere forum, dat ze 500,- gulden kosten per 2 ofzo, dat per 2, weet ik niet zeker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 27 augustus 2001 Report Share Posted 27 augustus 2001 Geplaatst door Lars Aberson:Die demper ken ik via internet, al een hele tijd. Ze zullen wel goed werken, denk ik. Ik las op een andere forum, dat ze 500,- gulden kosten per 2 ofzo, dat per 2, weet ik niet zeker. Ze worden geleverd per 3 (drie). De prijs zou kunnen kloppen, alhoewel ik ze ook al ergens voor ƒ640,- heb zien liggen. OK, ze zien er niet zo gelikt uit, maar werken fantastisch . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ender Posted 27 augustus 2001 Report Share Posted 27 augustus 2001 Hey hoi! Die blotevogel String Suspension set (what's in the name..) heb ik ook ter leen gekregen van een vriend van me! Het lijkt erop dat het werkt (rustiger geluidsbeeld en zo), maar echt serieus heb ik nog niet geluisterd. Grtz, Ender Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 27 augustus 2001 Report Share Posted 27 augustus 2001 Voor een paar gulden en wat huisvlijt kunnen de volgende dempers gemaakt worden: Ze staan op de pagina van Fred met een hoop andere interessante zaken: http://www.audiofriends.nl/anders/page4.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 28 augustus 2001 Report Share Posted 28 augustus 2001 Die site heb ik ook eens bekeken. Er staan interessante dingen op maar ik vind het allemaal zo "nederlands". Zo op die manier van "we gaan op vakantie, maar de aardappelen en de stamppot nemen we zelf mee". Ik bedoel, het is allemaal zo goedkoop/amateuristisch. Niks mis mee, maar een beetje selectiever zijn op de gebruikte materialen en toch een gulden (euro) meer uitgeven, dan kom je op een veel mooier (lees: ooglijker) resultaat. Het principe is OK, de uitvoering helaas iets minder. Sodejuu , die niet altijd het onderste uit de kan hoeft . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts