erik klijnsmit Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 beste forumleden. het zal jullie niet zijn ontgaan ,dat speedy andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 En dan Erik? Lost het iets op denk je? Jullie verschillen van mening, dat is duidelijk. Daar is geen enkel probleem mee, behalve als het zinnige discussies gaat verstoren met uitwisselen van standpunten die niks bijdragen en slechts ontaarden in het verstarren van de opvattingen. Jouw voorstel om spelers te vergelijken is uiteraard interessant, maar zal niet maken dat jullie het eens worden. De luistersessie gebruiken als een soort zitting van de rijdende rechter die een salomons oordeel uitspreekt lijkt mij ook niet geheel passend. Staan jullie open voor de opvatting van de meerderheid van de aanwezigen over welke speler het best is? Als jullie nou eens alle energie steken in het daadwerkelijk bijdragen aan dit forum? Wie weet groeit er dan weer iets (verdraagzaamheid - respect voor opvattingen) tussen jullie. Groeten, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 10 maart 2003 Author Report Share Posted 10 maart 2003 ha henk , (jij woont ook niet ver bij mij vandaan) allereerst denk ik dat je het niet begrijpt . ik heb geen ruzie met andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 100 procent zeker dat het goed komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Hallo Erik, Mijn reactie is ingegeven vanuit zorg dat dit soort discussies weleens negatief uitwerken naar de kwaliteit van een forum. Ik ben er een groot voorstander van om afwijkende meningen te ventileren en daar vervolgens op een goede manier uit te komen of om vast te stellen dat er nou eenmaal opvattingen zijn die (te) ver uit elkaar liggen. Als je daarna gewoon weer constructief aan de gang kan gaan is alles prima. Groeten, Henk (en nee ik ben geen dominee of zieleknijper) Link to comment Share on other sites More sharing options...
chendy Posted 10 maart 2003 Report Share Posted 10 maart 2003 Hi Erik! Lijkt mij een leuk initiatief. Ik denk van mezelf nl. wel verschil te kunnen horen, maar ik weet w Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Je WIL je set upgraden. Maar je bent er duidelijk nog niet aan toe. Doe dat als je het idee hebt dat je op shows of bij andere een erg positive ervaring hebt kwa geluid, kijk dan waar dat aan ligt,ga dan pas up graden. Dit is wel een heel korte samenvating, de meesten zijn dagen , maanden of zoms nog langer bezig om iets nieuws/beters te kopen (en zijn dan vaak heel blij als het nieuwe apparaat ook echt beter is). PB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 de meesten zijn dagen ,maanden of zoms nog langer bezig om iets nieuws/beters te kopen (en zijn dan vaak heel blij als het nieuwe apparaat ook echt beter is). Tot ze de dag er na iets nog beters tegen komen. Hier werken psychologische processen: cognitieve dissonantie (aan je zelf bewijzen dat je absoluut de beste koop hebt gedaan) en het oeroude principe dat de lol eindigt bij het bezit (sex, de euforie de komt bij het openen van de doos(de verpakking)) Groeten, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Henk&audio: het oeroude principe dat de lol eindigt bij het bezit (sex, de euforie de komt bij het openen van de doos(de verpakking)) 'Het openen van de doos'... Noem jij je vriendin/vrouw altijd 'doos' Henk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 'Het openen van de doos'... Noem jij je vriendin/vrouw altijd 'doos' Henk? Dacht ik het niet: verdorven geesten op dit forum. groeten, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Henk&audio: Dacht ik het niet: verdorven geesten op dit forum. groeten, Henk Hehe... kon het niet laten, Henk. Doos en openen in 1 zin met sex... Dat leidt onherroepelijk tot dit soort reacties Iig bij mij wel, maar dat zal dan wel aan mij liggen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Het was een bal voor open doel Henrie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Henk&audio:Het was een bal voor open doel Henrie. En die tik ik graag in... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 En die tik ik graag in... en die kunnen ze best gebruiken in Twente..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Het lijkt me leuk om toch nog eens een aantal cdspelers naast elkaar te zetten, het hoeft niet perse bij mij of Erik thuis. Erik heeft nu idd nog geen duidelijk antwoord, met meer cdspelers wordt het wel duidelijker denk ik. Bij Picoso in Groningen is een optie, dichterbij mag ook Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Henk&audio: en die kunnen ze best gebruiken in Twente..... Hehe... Klopt, maar ik ben geen Twente supporter. Ik ben voor PSV. Vraag me niet waarom, want ik kom totaal niet uit die buurt (Drente ligt niet echt in de buurt van Eindhoven). Trouwens, Twente doet het de laatste tijd niet zo slecht. Afgelopen weekend uit gewonnen van Willem II, dus das lang niet slecht. Het begin was (zoals wel vaker de laatste jaren) slecht. Daarna gaat het beter... Kun je beter zo doen, dan zoals Vitesse het doet. Die staan inmiddels gelijk met FC Groningen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Henrie: Die staan inmiddels gelijk met FC Groningen... Volgende week niet meer..... Grunn thuis tegen Willem II Vitesse thuis tegen PSV Maar ik wil ook wel mijn CD speler ter beschikking stellen voor een test. Ik speel met een gemodificeerde TEAC CD-P 1820 welke mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Puur:Eigenlijk wil ik de speler nog beplakken met loodbitumen, dit omdat de kast zeer fragiel is. Mijn simpele Philipsspeler heb ik van binnen beplakt met bladlood (te koop bij de bouwmarkt) met dubbelzijdig plakband (van dat schuimtype) Op het bladlood heb ik weer een in model gesneden tapijttegel gelijmd. Het geheel is lekker zwaar en de kast is zo dood als een pier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 waarom bij iemand thuis. is het geen optie om ergens een ruimte te huren zoals een lokaal van een school of iets dergelijks lijkt me veel leuker kan de groep ook iets groter zijn een huiskamer is gauw vol. misschien een idee als er een audio zaak hier aan mee zou willen werken zodat hij ook gelijk een cd-speler ter beschikking heb staan. deze audio zaak bezit ook gelijk over een luisterruimte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Zo'n school hebben we al eens gehad in Den Haag, het was daar heel gezellig, het stond vol met Senseo crema machines maar de akoestiek liet helaas te wensen over. Het grote voordeel was de prijs, niets nl. (er werden wel een paar donaties gedaan btw) Overigens staat de meeting in Sneek met allerlei dac's ook nog op stapel, Tact is al gestrikt volgens Haudio en ik voel er wel voor om daar heen te gaan Een winkel kan aardig zijn, maar dan het liefst een met een afgescheiden luisterruimte, zodat we de klanten niet in de weg zitten/lopen, of ze moeten een keer op zondag mee willen werken.... Een flinke huiskamer is ook niet gek, bij Erik ging dat goed (alleen de mensen op straat snapten er niets van). Van mij hoeft het niet grootschalig te zijn, 4 man is al genoeg, 10 man betekent organiseren en de helft daarvan heeft dan een slechte luisterplek, terwijl de andere helft zit te kwekken. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
tover Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Ome Henk: 'T is nog geeneens lente en nu al de kolder in de kop ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Dat is het wel,alleen nog geen kalenderlente Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door telefunken:waarom bij iemand thuis. is het geen optie om ergens een ruimte te huren zoals een lokaal van een school of iets dergelijks lijkt me veel leuker kan de groep ook iets groter zijn een huiskamer is gauw vol. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door Henk&audio: Tot ze de dag er na iets nog beters tegen komen. Hier werken psychologische processen: cognitieve dissonantie (aan je zelf bewijzen dat je absoluut de beste koop hebt gedaan) en het oeroude principe dat de lol eindigt bij het bezit (sex, de euforie de komt bij het openen van de doos(de verpakking)) Groeten, Henk Dan volgt het willen krijgen van de bevesteging... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door pietje bell: Dan volgt het willen krijgen van de bevesteging... pietje bell set beschrijving : top Wat is top Anoniem overal tegenaan trappen is zo makkelijk he, maar waar (je set, merken) sta je nu zelf achter? Akai? Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 maart 2003 Report Share Posted 11 maart 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts