Kermit Posted 27 maart 2003 Report Share Posted 27 maart 2003 Ik heb nog even met de gedachte gespeeld om mijn Quad 99CD-P met Erik mee te geven, maar ach, jullie hebben al spelers zat. Je ziet straks door de bomen het bos niet meer. Laat staan dat je ze nog hoort... Overigens doet die CD-P het bij de test met zeer zachte muzieksignalen (-80 Db) perfect: het blijft haarzuiver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 27 maart 2003 Report Share Posted 27 maart 2003 Ik ben nog met de cd's bezig, ik vergelijk de lijsten met mijn cd's, zodat we genoeg dubbele hebben, al ziet het er nu al heel goed uit Nog een tip, neem de remote mee van je cdspeler, dat is wel zo makkelijk om direct een nummer te kiezen. De Northstar is volgens mij de enige bovenlader, wellicht fijn om te weten voor Picoso bij het bouwen van de testopstelling. De dac past er precies onder en deze heeft diverse in en outputs om op andere cdspelers aangesloten te worden, mocht iemand dat (na de vergelijking) willen doen. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 28 maart 2003 Report Share Posted 28 maart 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 28 maart 2003 Author Report Share Posted 28 maart 2003 Geplaatst door John Picoso: Morgen weer een drukke dag en veel reistijd kwijt om de Doelen & Pluimgraaff te bezoeken. Ik zie daar vast nog wel enkelen van jullie. reken maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 maart 2003 Report Share Posted 28 maart 2003 Overmorgen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 28 maart 2003 Report Share Posted 28 maart 2003 Picoso, nu je die mooie brander hebt is het mischien ook mogelijk om een verzamelcd te maken met enkele fragmenten achter elkaar. Dan hoef je niet telkens van CD te wisselen. Als je deze dan een paar keer copiert, heb je voldoende exemplaren voor je test. Omdat deze allemaal gelijk zijn heb je geen last van een vermeende ongelijkwaardigheid. Bij onze Piedpipersessie kwam al dat heen en weer geloop n.l. nogal storend en vertragend over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Is er geen verder nieuws te melden over deze bijeenkomst? Ik had het met Raimond Kieftenbeld over en hij wilde ook wel mee doen als hij zijn (door Bas de Vries) omgebouwde Meridian 508.24 deze week terug krijgt... moet nu veel beter zijn geworden. Maar ik denk dat het vol zit of niet? nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
raimond kieftenbeld Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Hallo Allemaal Zoals Nando al vertelde wou ik ook wel langs komen met mijn gemodificeerde 506.24(dus niet de 508,zoals Nando zei . Graag wou ik nog weten of er nog plaats is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Misschien wil ik ook wel! kan m'n gemodde speler meenemen, maar dan zijn er wel heeeel veeeel spelers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Ik heb nog wel een oude Technics. Vind dat we die maar ff moeten gaan vergelijken met de Northstar-combi van Andre... Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Picoso, nu je die mooie brander hebt is het mischien ook mogelijk om een verzamelcd te maken met enkele fragmenten achter elkaar. Dan hoef je niet telkens van CD te wisselen. Als je deze dan een paar keer copiert, heb je voldoende exemplaren voor je test. Omdat deze allemaal gelijk zijn heb je geen last van een vermeende ongelijkwaardigheid. Bij onze Piedpipersessie kwam al dat heen en weer geloop n.l. nogal storend en vertragend over. Hoi Hans, Daar zit ik inderdaad over te denken. Maar dat moeten de copies vind ik wel heel erg goed zijn, want als juist een zeer goede speler met een origineel een betere prestatie weet neer te zetten is het verschil juist beter te horen. Ik heb nu CD's die als produktielokatie Taiyo Yuden als hebben, waarvan ik hoop dat die naam een garantie is voor kwaliteit. Nogmaals, Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Geplaatst door raimond kieftenbeld:Hallo Allemaal Zoals Nando al vertelde wou ik ook wel langs komen met mijn gemodificeerde 506.24(dus niet de 508,zoals Nando zei . Graag wou ik nog weten of er nog plaats is. Hoi Raimond, Het wordt wel erg vol dan. De ruimte is niet zo heel groot, en ik vind dat de luisteraars wel een redelijke luisterpositie moeten kunnen innemen. Het worden ook teveel spelers. Ik sprak Kermit nog even in Rotterdam en die zei dat ook. Ik ben het helemaal met hem eens. Vijf is al veel. Eigenlijk lijkt het mij verstandiger de eerste sessie met vijf spelers te doen, dan een keuze te maken van drie spelers waarmee een tweede en derde sessie gehouden kan worden. Zes luisterplaatsen is het maximum. Een zesde speler erbij lijkt me 'overdone'. Dus om praktische redenen en niet om persoonlijke Raimond, misschien beter een andere keer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Geplaatst door Henrie:Ik heb nog wel een oude Technics. Vind dat we die maar ff moeten gaan vergelijken met de Northstar-combi van Andre... Heel aardig aangeboden Henrie, maar we hebben er al een budget speler bijzitten. Bovendien wordt het te vol. Het lijkt er op dat ik nog een tweede datum moet gaan prikken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
raimond kieftenbeld Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 ok ,dan weet ik genoeg.wel jammer had er wel bij willen zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raimond kieftenbeld Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 en ik was ook benieuwt hoe mijn speler het er vanaf bracht, Ik heb mijn 506.24 zelf nog niet gehoord,na de modificatie. Maar volgens Sebastiaan de vries(hij heeft mijn speler gemod)moet het een hele verbetering zijn Voor misschien inderdaad een volgende keer beter Groeten Rai Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Geplaatst door John Picoso: Nogmaals, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Het kan hier in Hellevoetsluis ook nog een keer. Misschien wat minder ver weg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 John, hoe heb jij vastgesteld dat die cd's gefabriceerd zijn door Tayo Yuden ? Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Geplaatst door Kermit:Het kan hier in Hellevoetsluis ook nog een keer. Misschien wat minder ver weg... We willen ook graag verschil in dynamiek horen Kermit Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Daar heb je een punt Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Dus geen Jasper Deelder? ok, jammer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Geplaatst door John Picoso: Heel aardig aangeboden Henrie, maar we hebben er al een budget speler bijzitten. Bovendien wordt het te vol. Het lijkt er op dat ik nog een tweede datum moet gaan prikken... Het was als grapje bedoeld. Niet serieus. Ik kan uberhaupt niet op 12 april (mijn zusje is dan jarig)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 31 maart 2003 Author Report Share Posted 31 maart 2003 Geplaatst door John Picoso: Heel aardig aangeboden Henrie, maar we hebben er al een budget speler bijzitten. Bovendien wordt het te vol. Het lijkt er op dat ik nog een tweede datum moet gaan prikken... ehhh,die van mij is ook budget john of is 350 euro al geen budget meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 31 maart 2003 Report Share Posted 31 maart 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts