P.G.G. Posted 10 juli 2002 Report Share Posted 10 juli 2002 Aan de ene kant worden de cd-prijzen mede door de platenmaatschappijen constant verhoogd, omdat CD's zo veel gekopieerd worden. Aan de andere kant stellen dezelfde fabrikanten (Sony bijvoorbeeld) wel apparatuur en lege CD's beschikbaar om te kunnen kopieren. Ik vind dat vrij hypocriet. Wat is julle mening daarover? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest okki-nokki Posted 10 juli 2002 Report Share Posted 10 juli 2002 Ja luisteren naar zwart goud.Elpee is eeuwig.C-d, daarentegen de grootste fop van de vorige eeuw.Negeren die hap. Mijn pers. mening. Okki-nokki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
P.G.G. Posted 10 juli 2002 Author Report Share Posted 10 juli 2002 Ook ik ben een LP liefhebber, schitterend gewoon! Alleen is in sommige gevallen een CD iets handiger (auto, walkman). Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 10 juli 2002 Report Share Posted 10 juli 2002 Hypocriet? tja, wie niet. Ik denk dat de kwaliteit van de muziek hard achteruit gaat! De producers maken er een zooi van. Alles zo hard mogelijk uit mixen. Knalt beter op tv en radio. Tja en dan valt er ook weinig te kopen als je 't zowiezo de hele dag al hoort. Een eigen kopie op MP3 en klaar is kees. Dat wat er tegen woordig gemaakt wordt heeft kraak noch smaak daar ga je toch geen 20 piek voor betalen als het weinig uitmaakt waar je 't op draait. Nee erger vind ik buma stemra met zijn gezeik. Of de organisatie van een festival even de lijst van de te draaien platen wil door geven. Als of de dj uberhaubt weet wat hij draait. Alles gaat 10 keer over de kop en de sony en stemra e.v.a hebben weer een leuke stuiver verdiend, behalve de artiest. We moeten terug naar kleinschaligheid!! De cd downloaden en een euro geven aan de maker. Verdient ie tig x meer! (voorop gesteld dat ze wat aan de kwaliteit doen!) Bij platen ligt dat wat moeilijker. Die ken je niet downloaden. Maar de oudjes liggen op de rommelmarkt, dat maakt veel goed voor de liefhebber. Grtz Seoman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 15 juli 2002 Report Share Posted 15 juli 2002 Geplaatst door okki-nokki:Ja luisteren naar zwart goud.Elpee is eeuwig.C-d, daarentegen de grootste fop van de vorige eeuw.Negeren die hap. Mijn pers. mening. Okki-nokki. Gelukkig dat je aangeeft dat dit een mening is, zouden we namelijk de CD negeren, lopen we heel erg veel muziek mis, hoe je ook oordeelt over de verschillen tussen CD en LP, het blijft een feit dat de meeste muziek op dit moment op CD wordt uitgebracht. Zou dit toch echt niet willen missen.... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 juli 2002 Report Share Posted 15 juli 2002 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 15 juli 2002 Report Share Posted 15 juli 2002 Geplaatst door sodejuu:H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 15 juli 2002 Report Share Posted 15 juli 2002 Ik blijf naast LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 15 juli 2002 Report Share Posted 15 juli 2002 Geplaatst door Ruud:Ik blijf naast LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts