Arnie Posted 12 maart 2003 Report Share Posted 12 maart 2003 Zijn er ook 5.1/6.1 versterkers op de markt, waar je ook heel behoorlijk stereo op luisteren kan? zoja welke? Of is het gewoon het beste om dat gescheiden te houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 12 maart 2003 Report Share Posted 12 maart 2003 Dag Arnie, Ja hoor, die zijn er wel. Maar het hangt uiteraard sterk af van de prijs. Hoeveel wil je er aan uitgeven? Manus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stitch Posted 12 maart 2003 Report Share Posted 12 maart 2003 Hoi Arnie Ik heb nu een maand of 4 de Marantz SR7300 thuis staan . Het stereo beeld klinkt erg goed volgens mijn oren dan ! ze sturen op dit moment een setje B&W DM305's aan . Maar ik zou zeggen ga eens op je gemak een aantal dealers langs en ga luisteren wat jij mooi vindt klinken . Zoals de slogan van een van onze mede forumers klinkt.Wie met ander mans oren luistert bedriegt zich zelf. Maar er zijn een aantal 5.1/6.1/7.1 vertsterkers die rond de 1000 euro liggen zoals die van mij dan heb je een goede versterker .Je kunt ook natuurlijk een duurdere versterker kopen maar dat ligt aan het budget van jou .Dus !!!!!!! luisteren bij verschillende dealers is de beste op lossing met vriendelijke groet Stitch Link to comment Share on other sites More sharing options...
chendy Posted 15 maart 2003 Report Share Posted 15 maart 2003 Geplaatst door Arnie:Of is het gewoon het beste om dat gescheiden te houden. Hi there! Je geeft reeds zelf antwoord op je vraag. Mvg, Chendy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts