Jump to content

Mijn speakers

Kharn
 Share

Recommended Posts

Ik was eens op zoek naar info over m'n speakers, heb het idee dat ik toch nog een wat moest weten erover, als ze erg slecht zijn, niet gelijk in lachen uitbarsten ;).

Enige dat ik nu weet is:

Cat Wildcat:

Disco Power Box

Sinusleistung 180 Watt

Musikleistung 280 Watt

Impedanz 8 Ohm

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij verkopen ze die bij Real (voorheen Allkauf) en bij Conrad. Ik meen dat een Cat-speaker eens getest is in de Audio van juni, samen met een andere stapel goedkope boxen. Ze kwamen er in elk geval niet als slechtste uit. Ik zal eens gaan zoeken, misschien staat die erbij, zoja mail ik 't wel ff.

Geplaatst door Kharn:

Ik was eens op zoek naar info over m'n speakers, heb het idee dat ik toch nog een wat moest weten erover, als ze erg slecht zijn, niet gelijk in lachen uitbarsten   ;).

Enige dat ik nu weet is:

Cat Wildcat:

Disco Power Box  

Sinusleistung 180 Watt

Musikleistung 280 Watt

Impedanz 8 Ohm

Geplaatst door Avallon:

Je bedoelt die test met boxen tot 200Mark? Met van die leuke namen en onnoemelijk veel conussen? Die moet ik ook nog wel ergens hebben, dus mocht je hem niet kunnen vinden...

Helaas, in mei getest in Audio en staat nu helemaal onderaan in de Unterklasse!

Geplaatst door Kharn:

Hmm, niet erg bemoedigend, hopelijk vind je die review nog, om het af te maken zeg maar :0, nou ja, anders heb ik gelijk mijn nieuwe rear speakers...

Shit, die liggen op dit moment bij een ex-collega. We ruilen eens in de zoveel tijd de bladen. Nou heeft hij dus de Audio, Stereo en Stereoplay van mei, juni en juli daar liggen :(

Kharn,

Gisteren heb ik een gescande versie naar je toegemeeld. Ik dacht overigens dat al gemeld te hebben hier, maar het bericht was weg.

Hierbij dan nog een keer ...

Maarten

PS. Het lijkt wel of hear.nl slecht bereikbaar is de laatste dagen mad.gif

de bereikbarheid(geen spelfout) is inderdaad slecht, jongens allebei hardstikke bedankt, het is een ander model, maar een deel van de info is erg relevant. Thanx, gaf me in ieder geval een idee. eerste fouten zijn al verholpen met een beetje loodbitumen en ik ben bezig met reconen.

• 4 weeks later...

Nou, neem je een paar infinity kappa 80 speakers mee naar huis, dank aan hobo hifi, om te testen, klinken ze slechter als mijn eigen zooitje.... zelfs na enig warmdraaien, niet echt veel verbetering...vaaag.