mataz Posted 15 maart 2003 Report Share Posted 15 maart 2003 hallo, ik heb me een yamaha reciever530 en dvd speler 530 aangeschaft. deze wil ik aansluiten op een philips 32pw9527. nu lees ik zoveel verschillende verhalen over kabels,maar ik weet niet wat het best is. wat kan ik het best gebruiken voor het aansluiten op de tv en het onderling aansluiten van de dvd op de reciever? het geheel moet natuurlijk wel een beetje betaalbaar blijven bvd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Dynaco Posted 17 maart 2003 Report Share Posted 17 maart 2003 Beste Wat een leuke optie is kijk eens voor Xeos betaalbaare kabels,allereerst,coaxiaalkabel van 75ohm van dvd naar receiver,anders een glasvezel kabel, en dan een goede scart. Je bent ongeveer tussen de 120 en 175 euro kwijt. Mr.Dynaco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 17 maart 2003 Report Share Posted 17 maart 2003 Waarschijnlijk. Profigold is ook wel aardig in deze prijsklasse (en goedkoper dan Ixos) 75 ohm coax kabeltje tussen DVD en Receiver, Scart tussen DVD en TV (of s-video, vaak s-vhs genoemd). Voor grotere lengtes zou je ook een fiberglasdraadje (toslink) kunnen overwegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts