Phonar Posted 7 december 2002 Report Share Posted 7 december 2002 Ik heb zelf de Onkyo de STR-600E. Een mooie versterker met veel opties. Heb daarvoor de Denon AVR-2800 gehad. De audio weergave van de Onkyo is iets beterals de Denon (al weet ik niet wat ze veranderd hebben aan het audio gedeelte van de nieuwe reeks denk maar aan de AVR-2802 1803) maar met Film lijk ik wat te missen ik kan niet zeggen wat maar hoor het wel.Iets in het laagweergave? Kan iemand (die het zelfde heeft opgemerkt) mij zijn/haar mening geven? Hoor het bij de films The Green mile en Armaggadon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
This Game Posted 8 december 2002 Report Share Posted 8 december 2002 Heb em net pas 2 dagen, dus waarschijnlijk moet ie nog inspelen, en ik ben zelf ook nog niet uitgespeeld met de opties. Wat wel opvalt is dat de center erg wisselend van volume is bij de verschillende surround modus, is wel logisch, behalve bij TV-Logic had ik em duidelijker verwacht. Muzikaal is het een veel betere dan mijn vorige Technics, gewoon een mooi vol laag (wellicht de WRAT) bij normaal volume. Heb alleen nog maar de Matrix en Basic Instinct DTS gekeken, en mis ook wat aan het lage gedeelte. Lijkt wel of de sub amper wordt aangestuurd, heb de frequentie al van 80 naar 100 gezet en het volume op de sub zelf hoger, maar blijft wat in de achtergrond... Zoals gezegd, er zal nog wat tijd overheen moeten gaan voor alles goed is ingeregeld, maar de Muse DTS die er nu uit komt klinkt wel erg strak en toch vol. Mijn surround zijn ook nog Jamo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts