Jump to content

Shinon Red Boron

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

Wie o wie kan me iets over dit element vertellen. Ik weet al dat het niet meer gebouwd wordt, maar is het nog een beetje "up to date" en hoe is het in vergelijking met ... (BM L2 bijv.) ??? Hoe is de klankkleur en kan hij eventueel nog geretipt worden

Geplaatst door sodejuu:

Wie o wie kan me iets over dit element vertellen. Ik weet al dat het niet meer gebouwd wordt, maar is het nog een beetje "up to date" en hoe is het in vergelijking met ... (BM L2 bijv.) ??? Hoe is de klankkleur en kan hij eventueel nog geretipt worden

Sodejuu

Die kans is wel erg klein, misschien dat Haudio confused.gif iets weet, ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.

retippen kan natuurlijk bij v.d.Hul maar of het element het waard is confused.gif

Schijnbaar is het iig geen slecht element, want hij wordt wel aanbevolen in de categorie B van de Recommended Cartridges.

Ik vraag dit omdat ik er (heel) misschien voor een redelijk bedrag aan kan komen. Wat zou zo'n 2de hands element nog waard zijn (condition: mint) en is het de gok waard? Het is toch altijd link een 2de hands element aan te schaffen confused.gif:rolleyes:

Wie gaat er nu een Shining Red Baron aan zijn draatafel hangen?

Buiten dat zo'n oude tweedekkerpiloot niet eens past fysiek gezien, betwijfel ik of er wel een mooi geluid uit komt.

Sodejuu, mijn tip is deze: probeer eens een draatafel element voor je Michell Gyro. Dat werkt veel beter dan zo'n kerel met een leren jas... :D:D:D:D:D

Geplaatst door Michel:

Wie gaat er nu een Shining Red Baron aan zijn draatafel hangen?

Buiten dat zo'n oude tweedekkerpiloot niet eens past fysiek gezien, betwijfel ik of er wel een mooi geluid uit komt.

Sodejuu, mijn tip is deze: probeer eens een draatafel element voor je Michell Gyro. Dat werkt veel beter dan zo'n kerel met een leren jas... :D

Die Red Baron heeft eigenlijk niet zo lang "geshined" ;) . Hij is in 1918 gekapt met "shinen" :D Het lijkt me idd niet verstandig een Duitse adelijke aan mijn draaitafel te hangen ook al is het geen Gyro maar een Syncro eek.gif . Dat was ik dus niet van plan.

Ik heb het dus over een Shinon RED, volgens mij uit Japan of anders Hongkong (ligt net naast King Kong en eet King Corn) en heeft weinig met vliegen te maken. Behalve dan dat het blijkbaar wel een hoogvlieger is in de elementenwereld ;)

Als ik daadwerkelijk iets over dit element had geweten, had ik dat natuurlijk gepost.

Aangezien dat echter helaas niet het geval is, moet je het met wat minder zinnigs doen ;), maar daar weet jij doorgaans wel raad mee. eek.gif:D

Ach...Gyro, Syncro, Friko, Domo, ...

Geplaatst door sodejuu:

Schijnbaar is het iig geen slecht element, want hij wordt wel aanbevolen in de categorie B van de Recommended Cartridges.

Ik vraag dit omdat ik er (heel) misschien voor een redelijk bedrag aan kan komen. Wat zou zo'n 2de hands element nog waard zijn (condition: mint) en is het de gok waard? Het is toch altijd link een 2de hands element aan te schaffen confused.gif:rolleyes:

Zou die matchen met je arm confused.gif

Zou de klank je bevallen met de rest van de installatie confused.gif

Wat is goedkoop confused.gif

Uiterlijke conditie mint, hoe is de innerlijke staat(rubberophanging confused.gif )

Ik heb die van mij ook tweedehands gekocht voor

Geplaatst door sodejuu:

is het de gok waard? Het is toch altijd link een 2de hands element aan te schaffen confused.gif:rolleyes:

Zoals je zelf al aangaf kun je er voor een redelijke prijs aankomen, risiko nemen is best spannend en kan tot grote vreugde leiden, kan ook omslaan in lijden...........

Deze afweging kan ik niet voor een ander maken, nieuwsgierigheid zou een drijfveer kunnen zijn, overigens stelt Salvetore dat het een goede kandidaat is voor re-tipping en kan ik nergens enige gegevens van dit element vinden, wel een verdwaalde gebruiker, zouden er wel meer dan 10 gemaakt zijn ?

Groet Jitze confused.gif