Douma Posted 5 september 2001 Report Share Posted 5 september 2001 He luitjes, Ik ben nog steeds op zoek naar de specificaties van mijn KEF Q60's. Het blijkt dat veel mensen ze niet eens kennen. Ze kennen wel de Q10, Q30, Q50, Q70, maar geen Q60. Wie o wie kan mij helpen met dit probleem? greetz, Rienk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 september 2001 Report Share Posted 5 september 2001 Ik vind het niet vreemd at je geen reactie krijgt, want zelfs op de KEF-site kennen ze de speaker niet. En dat zou toch de eerste moeten zijn die er gegevens van heeft. Kan het zijn dat je deze bedoeld, of ziet die er zo ongeveer uit? Dit is de Q65, die waarschijnlijk niet veel verschilt van zijn eventuele voorganger Q60 . De gegevens van deze speaker staan in ieder geval wel op de KEF-site2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 5 september 2001 Report Share Posted 5 september 2001 Inderdaad erg weinig te vinden, probeer deze eens, misschien weten de reviewers meer: http://www.audioreview.com/reviews/Speaker...uct_24535.shtml Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 september 2001 Report Share Posted 5 september 2001 Geplaatst door sodejuu:Ik vind het niet vreemd at je geen reactie krijgt, want zelfs op de KEF-site kennen ze de speaker niet. En dat zou toch de eerste moeten zijn die er gegevens van heeft. Dit is de Q65, die waarschijnlijk niet veel verschilt van zijn eventuele voorganger Q60 . De gegevens van deze speaker staan in ieder geval wel op de KEF-site2. Hoi Rienk, Oops, dus toch veel verschil . Zo zie je dat ik 'm ook absoluut niet ken. Het is dus de voorganger van de Q15 , maar waarom vind je op de Kef-site niks van deze speaker. Misschien kun je ze zelf eens vragen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts