Skiffer Posted 16 maart 2003 Report Share Posted 16 maart 2003 Hallo, Heeft iemand hiet ervaringen/informatie over de sphinx project 9 cd speler, kan deze speler heden ten dage nog mee? En weet iemand misschien wanneer dit model in productie was? Ik kan er bijna niets van vinden op internet.... Groeten ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 17 maart 2003 Report Share Posted 17 maart 2003 Als je zoekt op google of zoekt bij audioreview kom je wel gebruikerservaringen tegen. bv. deze: audioreview gr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 17 maart 2003 Report Share Posted 17 maart 2003 Beste Skiffer, Ik vind de Project 9 een hele mooie speler. Niet alleen qua uiterlijk/design maar zeker qua klank. De ruimtelijkheid is een van de eerste zaken die mij opviel. Mijn Meridian 507 vindt ik muziekaal erg op de Project 9 lijken. Ik heb toch voor de (nieuwe) Meridian gekozen ipv de (2e hands) Sphinx omdat ik het gezien de leeftijd geen verantwoorde investering vond. Ik moest iets van 1000 EUR betalen voor een speler van 4/5 jaar oud met een (klein) technisch mankement. Deze speler wordt nog steeds aangeboden, dus luister goed of je deze speler niet in je maag gesplitst krijgt. Verdere informatie kan ik je helaas niet aan helpen. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 maart 2003 Report Share Posted 17 maart 2003 Hoi Skiffer, Ik had je al een PM gestuurd naar aanleiding van je mail, maar zie nu ook op het forum je vraag staan. Voor andere ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
arie Posted 18 maart 2003 Report Share Posted 18 maart 2003 Hoi , Ik heb de sphinx project 9 ui t produktiejaar 1997. Deze speler heb ik laten modificeren bij Art Speak (ca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts