Jump to content

Vincent SA31 en SP331

swami
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door swami:

Vind deze set er evt. interessant uit zien maar kan er verder weinig van zeggen. Is er iemand die deze set kent????

Heb de specs erbij gevonden maar dat zegt mij allemaal zo weinig.  Help

confused.gif

Ik ken het setje alleen van zien, ziet er mooi en degelijk uit, vooral in de silver-uitvoering, en komt goed uit de testen!

Importeur is Audipulse, tel.nr. 0226-314398. Daar kun je dealer-lijst opvragen, zeker gaan luisteren, voor de prijs absoluut de moeite waard!

Het klinkt allemaal serieus ,maar je mag wel een reclame bureau in de arm nemen om het weer te verkopen ,je raakt het aan de straat stenen niet weer kwijt (verstandige stenen dus)je ziet ze ook steeds meer op de tweede hands sites!!!! Ik heb er ook overgedacht een Vincent (T.A.C) aan te schaffen .Echt het klinkt goed daar niet van en vermogen heeft het ook ,zolang het apart staat .Want na het luisteren van de vincent(SA91 en 2x SP991) werdt er een Van Medevoort geplaatst dan blijkt dus dat de kracht van de vincent relatief is die werdt door de Van medevoort gewoon in de hoek geplaatst ,dan nog maar over het geluids karaker te zwijgen .Dus werdt het Van Medevoort ,simpel ook omdat ,dat over 10 jaar nog speel en de Vincent dan allang de laan uit is .En ik heb nu minder betaaldt voor zeer veel meer!!!!let wel dit zijn mijn ondervindingen ,je vroeg naar en mening en dit is dus mijne)

M.V.G Kenneth John

Als je een voordelige pre/power combo wilt, luister dans een Rotel, hebben verdorie voor elk budget wel een oplossing :)

Erg dynamisch, recht voor zijn raap.

Of natuurlijk NAD als je wat neutralers wilt denk hierbij aan de c160 en de c270...

Ik vind de Rotel combo nog wel het mooist klinken, wat ik gehoord aan pre/powers in die prijsklasse tot zo'n 2700-3000 gulden. (nu zijn er niet zo veel combos in die prijsklasse, maar toch :D )

Geplaatst door Avallon:

Als je een voordelige pre/power combo wilt, luister dans een Rotel, hebben verdorie voor elk budget wel een oplossing   :)

Erg dynamisch, recht voor zijn raap.

Of natuurlijk NAD als je wat neutralers wilt denk hierbij aan de c160 en de c270...

Ik vind de Rotel combo nog wel het mooist klinken, wat ik gehoord aan pre/powers in die prijsklasse tot zo'n 2700-3000 gulden. (nu zijn er niet zo veel combos in die prijsklasse, maar toch    :D )

Hoi Avallon,

Waar is je eigen interessen in Vincent-spul gebleven? Ben je nu op de engelse tour?