John Posted 23 maart 2003 Report Share Posted 23 maart 2003 Geplaatst door Ome Henk: Een bouvier is nog een schoothondje in vergelijking met Paul en Ruud dus wordt het toch nog de categorie vee-transport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 23 maart 2003 Report Share Posted 23 maart 2003 Geplaatst door Sodejuu: BTW: Je kan natuurlijk altijd mee Paul. En ook Ruud is welkom. Ik weet alleen niet of John erop staat te springen jullie in zijn auto te laten Of willen jullie alleen maar een stukje vlaai en mogen we dan weer verkassen Hoi Sodejuu, Als de gelegenheid er is rijd ik natuurlijk weer graag met je mee! En nu helemaal in je mooie nieuwe auto, waarmee ik nu niet bezorgd hoef te zijn om een portier in m'n handen te houden bij het openenen en zo! Als ik ook in het weekend van deze meeting (wanneer is 'ie trouwens?) moeten werken, dan zal ik je het adres geven waar je de vlaai kan afleveren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 23 maart 2003 Report Share Posted 23 maart 2003 Geplaatst door John: dus wordt het toch nog de categorie vee-transport Ja, en je mag hopen dat we een paar hercencellen meer hebben dat het "standaard"-vee, anders schijten we je hele auto onder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 23 maart 2003 Report Share Posted 23 maart 2003 Geplaatst door Ome Henk: Een bouvier is nog een schoothondje in vergelijking met Paul en Ruud Inderdaad, en ik heb een hekel aan "keffertjes"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 23 maart 2003 Report Share Posted 23 maart 2003 Geplaatst door Audiopaul: Ja, en je mag hopen dat we een paar hercencellen meer hebben dat het "standaard"-vee, anders schijten we je hele auto onder! daar ga ik wel als eerste vanuit ..zou het niet zo zijn de raampjes kunnen open dus het valt wel mee Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 23 maart 2003 Report Share Posted 23 maart 2003 Geplaatst door Ome Henk:Ach, we vervallen weer in off-topic geneuzel Heb je die bouvier in het buitenland gekocht 'T klinkt Frans is belgisch Ome Henk, die van mij komen altijd uit Brabant belgisch maar toch uit brabant Link to comment Share on other sites More sharing options...
tan1415 Posted 23 maart 2003 Author Report Share Posted 23 maart 2003 Damn wat een interessante antwoorden allemaal. Behalve audio zijn honden en gezinswagens bij jullie belangerijk. Laat me raden...vrouwtje kiest de auto...en jullie mogen investeren uitgeven aan audioapparatuur. Ik ben zelf niet echt op zoek naar die Highend apparatuur. Meer dan massa produkt. Als ik echt zo'n dure apparaat gaat kopen..is advies en garantie heel belangerijk. Maar in de middensegment waar de fabrikanten snel van model veranderen...daar kun je door in het buitenland te shoppen flinke kortingen krijgen. Hebben jullie als de website bekeken> www.guenstiger.de Niet high end...maar zeker niet slecht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts