demon Posted 10 september 2001 Report Share Posted 10 september 2001 ik moet een keuze maken tussen mijn akai en technics draaitafel kan iemand mij daar enigzins in bijstaan waar moet ik dan op letten want et begin van mijn lp verzameling komt binnenkort binnen JOEPIE de eerste Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 september 2001 Report Share Posted 10 september 2001 Geplaatst door demon:ik moet een keuze maken tussen mijn akai en technics draaitafel kan iemand mij daar enigzins in bijstaan waar moet ik dan op letten want et begin van mijn lp verzameling komt binnenkort binnen JOEPIE de eerste Beste Demon, Doe de Akai maar weg , ik kan er een heel verhaal over houden maar dat doe ik lekker niet. Maar als je moet cq wilt kiezen kies dan voor de Technicks. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 10 september 2001 Report Share Posted 10 september 2001 Als ik je een tip mag geven?! Er worden veel Thorens 160 spelers (of vergelijkbare types) aangeboden voor soms net boven de f 200,- of zelfs minder. Een dijk van een speler met zeer sterke mechaniek. Wel moet je opletten dat alle mechanica nog soepeltjes draait en kijken of het element/de naald nog in redelijke staat is. Met een beetje zoeken en wat meer geld heb je dan een veel beter geluid. John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 10 september 2001 Report Share Posted 10 september 2001 Geplaatst door demon:ik moet een keuze maken tussen mijn akai en technics draaitafel kan iemand mij daar enigzins in bijstaan waar moet ik dan op letten want et begin van mijn lp verzameling komt binnenkort binnen JOEPIE de eerste Lastige vraag, Demon! Zeker om dat bij jou in het dorp de platenspelergoeroe woont en de Bankier bij jou om de hoek zit! (mazzelaar!) Maar ik zou inderdaad het advies van John ter harte nemen want er zijn veel betere loopwerken en armen te krijgen voor relatief weinig geld! Nou zit jij misschien niet op dit antwoord te wachten, dus als ik moet kiezen..........eeeuhj.....dan maar Technics! Absoluut de betere van de twee! Akai is mij teveel plastic! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 10 september 2001 Report Share Posted 10 september 2001 Ja leuk zo'n Thorens. Ik heb er zelf een TD166Mk2 van Maarten gekocht en ben 'm nu aan het modificeren. Hij is bijna klaar. Nieuwe bodem, net-entry en cinch uitgangsbussen op gemonteerd (ik hou niet van vastgemonteerde kabels). Er wordt ooit nog eens een nieuwe ombouw omgefabriceerd . Ik moet zeggen dat dit wel een hele verbetering is t.o.v. mijn Dual. Die is na een reanimatiepoging er in gebleven. Je moet eens bij Maarten op de site kijken. Daar staat heel veel interessante stof over draaitafels. TIP: Haal nooit een arm uit elkaar. Die krijg je nooit meer goed. De arm van de Dual doet nu heel gekke dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 3 oktober 2001 Author Report Share Posted 3 oktober 2001 als er iemand nog eens een leuke thorens overheeft voor een leuke prijs houd ik mij aanbevolen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 oktober 2001 Report Share Posted 3 oktober 2001 Geplaatst door demon:als er iemand nog eens een leuke thorens overheeft voor een leuke prijs houd ik mij aanbevolen Wat is er met die in Almere gebeurd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 3 oktober 2001 Author Report Share Posted 3 oktober 2001 niks meer van gehoort en ik blijf niet aan het emailen dus kijken we weer verder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts