Rene Wesselius Posted 13 april 2003 Report Share Posted 13 april 2003 h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 15 april 2003 Report Share Posted 15 april 2003 Beste Rene, Als je ooit nog een 2e hands KSA250 vind. Laat ze dan ombouwen tot twee gepaarde MDA500's ZOals ik in jou gemailde documentatie las, doet krell dat kosteloos! Ik ga ervanuit dat dat nu nog steeds geld. Ik denk dat de MDA en KMA mono's nog steeds de moosite krells zijn die je krijgen kunt. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 april 2003 Author Report Share Posted 20 april 2003 Jammer dat buizenbakken zo "los" is het laag klinken. Anders zouden dit hele goede "kleine" versterkers zijn...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 20 april 2003 Report Share Posted 20 april 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Jammer dat buizenbakken zo "los" is het laag klinken. Op speakers met een gruwelijk impedantieverloop in het laag wel ja. Maar bijv een "kleine" Graaf GM20 buizenbak op een "normale" speaker met een lekker rendement doet qua strakheid niets onder voor de dikste Krell, ML, Array or whatever. Kleine buizenbakken kunnen dus hele goede versterkers zijn, alleen niet met alle speakers. Aan wie dit dan ligt is een discussiepunt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts