Jump to content

interlink

demon
 Share

Recommended Posts

Gelukkig het is je opgevallen ;) Ik zou trouwens 'dito' kunnen zeggen, we zijn het nou eenmaal zelden eens. Wij zijn de personificatie van het fenomeen van smaken die verschillen :)

Ik zeg, van den Hul idd, hele goede interlinks, maar ik vind de Monster kabels NAD apparatuur net wat meer detail en 'strakheid' geven. Maar je hebt gelijk die ene vdHul van rond de honderd gulden, dan krijg je meer dan waar voor je geld.

Kortom: ik heb gelijk, de rest ongelijk. Mijn wil is wet. Wat ik zeg klopt. Oh, en ik zie er verdomd goed uit. Ik ben net een Griekse God :rolleyes::D;)

Geplaatst door Avallon:

Gelukkig het is je opgevallen. Ik zou trouwens 'dito' kunnen zeggen, we zijn het nou eenmaal zelden eens. Wij zijn de personificatie van het fenomeen van smaken die verschillen.

Ik zeg, van den Hul idd, hele goede interlinks, maar ik vind de Monster kabels NAD apparatuur net wat meer detail en 'strakheid' geven. Maar je hebt gelijk die ene vdHul van rond de honderd gulden, dan krijg je meer dan waar voor je geld.

Kortom: ik heb gelijk, de rest ongelijk. Mijn wil is wet. Wat ik zeg klopt. Oh, en ik zie er verdomd goed uit. Ik ben net een Griekse God  

Toch vind ik het jammer dat je er afgelopen vrijdag niet bij was. ;)

P.S.: Ik heb die vdH genoemd omdat deze verkrijgbaar is in de buurt waar Demon woont en omdat deze kabel voor zijn geld belachelijk zijn best doet. Persoonlijk vind ik die monster van 25 piek een aanfluiting. Deze kabel is niks meer waard dan een standaard touwtje met iets betere pluggen (daar gaan we weer :P:D ). Die van ƒ100 is wel een heel stuk beter, maar hou er rekening mee, het is spul uit Amerika, waarvoor je in den Europeesche landen veel te veel moet betalen.

Wil je echt waar voor je geld , dan ga je naar de electronicawinkel en koopt daar Prefer MGK6 voor nog geen 6 piek de meter. Zet daar een stel fatsoenlijke pluggen aan en je hebt een kabel die het met gemak op kan nemen tegen kabel van ƒ500. :rolleyes:

Geplaatst door sodejuu:

Toch vind ik het jammer dat je er afgelopen vrijdag niet bij was.    

P.S.: Ik heb die vdH genoemd omdat deze verkrijgbaar is in de buurt waar Demon woont en omdat deze kabel voor zijn geld belachelijk zijn best doet. Persoonlijk vind ik die monster van 25 piek een aanfluiting. Deze kabel is niks meer waard dan een standaard touwtje met iets betere pluggen (daar gaan we weer ). Die van

heren geen ruzie maken

dat wil ik doen :D

maar ik denk dat ik het grote conradboek van sinterklaas maar even op na moet slaan

en dan nog ff SODEJUU de nad is binnen

het klinkt behoorlijk beter dan ik verwacht had

maar die prefer is die ook goed voor mijn interlink van de pp-1 naar de versterker

want ik kan namelijk maar 1 van mijn interlinks daarvoor gebruiken de rest daar hoor ik gewoon niks door terwijl ze het op de video en de cd speler gewoon doen

en nog 1 laatste vraag zo'n antislipmat of hoe zo'n ding ook maar heet kan ik daar gewoon een nieuwe voor halen want er zit een vreemde bolling in en dat vind ik toch niet zo'n fijn idee

en dan binnenkort nog maar ff met de platenspeler naar de dokter kijken of die er vreemde afwijkingen in kan vinden

dus HAUDIO berg je maar vast ;):D

Hoi Demon,

De Prefer heeft het voordeel dat hij overal inzetbaar is, zelfs van draaitafel naar prepre. Als je een beetje handig bent kun je 'm gemakkelijk zelf maken, alleen Conradklaas heeft deze kabel niet in hun assortiment. Is er geen electronicawinkel in de buurt? De betere cinchpluggen heb je vanaf ƒ7,50. Neutrik's kosten ƒ40 per set en WBT's rond de ƒ100 per stuk. Dus ook hier kun je weer zo duur gaan als je zelf wil. Normaliter gebruik ik Neutrik omdat deze er handig zijn en vooral goed. Dan zou zo'n kabelset van 80cm net onder de 90 piek uitkomen. Low budget komt dit snoer op ca 40 gulden.

Voor de antislipmat kun je wel een andere krijgen. Ik denk wel dat Haudio er wel aan kan komen en misschien heeft hij er ergens nog wel eentje rondslingeren ;)

P.S.: Avallon, wat moet ik hier nog op zeggen :D

Geplaatst door Avallon:

Kortom: ik heb gelijk, de rest ongelijk. Mijn wil is wet. Wat ik zeg klopt. Oh, en ik zie er verdomd goed uit. Ik ben net een Griekse God    :rolleyes:    :D    ;)

Ahum! eek.gif Jammer dat je je "good looks" niet kunt bewijzen, want we hebben je goddelijke tronie nog steeds niet kunnen bewonderen! ;)

En geef me d

Geplaatst door Avallon:

Je hebt ongelijk. Je had altijd langs bij me kunnen komen en dat geldt ook voor gladiool twee en drie...

:D

Zucht, je vergat nog een eigenschap van je...altijd het laatste woord willen hebben! ;)

Of is dat hetzelfde als...altijd gelijk willen hebben? ;):D:P

ps. ziet je setje er dan ook uit als "een griekse god", want dan kom ik gelijk! :D;)

Geplaatst door Avallon:

Je hebt ongelijk. Je had altijd langs bij me kunnen komen en dat geldt ook voor gladiool twee en drie...

:D

Hoor ik ook bij die gladiolen confused.gifeek.gif:P . Ik denk echter dat het tijd wordt dat je je eigen spreuk gaat navolgen ( ......., mijn ogen willen ook wat). Misschien een brilletje? :P:D;)