Jump to content

interlink

demon
 Share

Recommended Posts

en ruud vluchten waarom zou ik weet hoe hij eruit zie en kan heel hard rennen ik denk nie dat die supersnelle bolide zo goed door smalle straatjes kan en anders kan ik altijd de scooter nog meenemen en dan zie ik audiopaul in zijn supersnelle bolide heel snel kleiner worden in mijn 8eruitkijkspiegel

:D;):D:P

Geplaatst door demon:

maar hoe zit dat leeft die audiopaul nog

of is ie zo boos en pisnijdig dat ie beter niets zegt dan iets

????   confused.gif    ;)    :P

Ik denk dat hij geschrokken is van die melding over zandhazen met tanks e.d. :D

Groet,

Michel cool.gif

Ik denk dat hij geschrokken is van die melding over zandhazen met tanks e.d.

ja dat is begrijpelijk

of hij ligt bij de a.s op de loer met zijn louche maatjes totdat ik er weer eens langskom dan heeft ie pech want dat is niet eerder dan maandag en dan is de a.s gesloten :D;)

Geplaatst door demon:

ja dat is begrijpelijk

of hij ligt bij de a.s op de loer met zijn louche maatjes totdat ik er weer eens langskom dan heeft ie pech want dat is niet eerder dan maandag en dan is de a.s gesloten    :D    ;)

Ha, Demon, maak je geen zorgen, ik ben er nog steeds, hoor! cool.gif

Wie jij met die "louche maatjes" bedoeld is me niet geheel duidelijk, maar die heb ik niet nodig om jou binnenkort eens even met je neus tussen twee oren te stoppen! ;)

En dat moment kan wel eens eerder aanbreken dan jij denkt! ;)

Slaap lekker!! :P:P

Ha, Demon, maak je geen zorgen, ik ben er nog steeds, hoor!

Wie jij met die "louche maatjes" bedoeld is me niet geheel duidelijk, maar die heb ik niet nodig om jou binnenkort eens even met je neus tussen twee oren te stoppen!

En dat moment kan wel eens eerder aanbreken dan jij denkt!

Slaap lekker!!  

nou dat lekker slapen zal zeker lukken en wie die louche maatjes oftewel kornuiten zijn moet je bij ruud zijn want die kwam daar mee aandraven

en voor dat moment zal ik zeer beslist niet bang zijn

maar ik dacht dat we het hier over interlinks hadden maar ja ik kan het fout hebben :D;)

Of dit allemaal off topic is weet ik zo net nog niet. Het schijnt over interlink te gaan. Nou, zandhazen zijn link. Audiopaul kan link zijn als hij met z'n kornuiten is? :D Dus, als Audiopaul link is in Sneek en Demon is link in Ede, dan zijn jullie beide toch interlink confused.gif:rolleyes:eek.gif:P:D;)

dan kan je altijd proberen die 8er in je versterker en cd speler ofzo te proppen ;):P

en hoe kom je erbij dat wij link zijn wie heeft je dat nu weer verteld sodejuu

ik d8 al hoe kom ik nou zo snel aan mijn aantal berichten maar nu begrijp ik het :D;):D

Geplaatst door sodejuu:

Of dit allemaal off topic is weet ik zo net nog niet. Het schijnt over interlink te gaan. Nou, zandhazen zijn link. Audiopaul kan link zijn als hij met z'n kornuiten is?    :D Dus, als Audiopaul link is in Sneek en Demon is link in Ede, dan zijn jullie beide toch interlink  

Ha, Sodejuu, zo te lezen heb je deze week, net als ik, erg hard gewerkt en ben je z

ja laat ik daar nou wel iets over kunnen vinden op de taf site

April 2000

De ultiem heldere (semi) gebalanceerde interlink. The next generation.

(Dutch information)

Interlinks zijn (afgeschermde) verbindingskabels tussen verschillende audio apparaten, zoals CD-spelers, voor-/eind-/ge