Jump to content

interlink

demon
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Ome Henk:

Beste Michel,

Stond dit niet bij nieuws    confused.gif

Groetnis, Henk    :D

Eerlijk gezegd heb ik daar niet gekeken, Ome Henk, omdat ze al een flinke tijd interlinks maken. Niet echt nieuws dus.

Groet,

Michel cool.gif

Geplaatst door Ome Henk:

Nee, inderdaad niet iets nieuws, maar eerder iets historisch...

Beste Ome Henk,

Misschien dat dat bij de volgende update van de TAF-site een nieuwe "tab" wordt.

Groet,

Michel cool.gif, die de logica van dit alles ver te zoeken vindt

of dat de moeite waard is weet ik niet aangezien dat de taf site voor het laatst is geupdate in 1999 ofzo dus dan zullen jullie eerst ook maar even een mailtje moeten sturen naar taf

en inderdaad de info van de interlinks stond onder nieuws en in de tussentijd zijn we alweer een interlink verder :D

Geplaatst door Ome Henk:

Ze maken dus net als zoveel audio-fabrikanten, wel werk van hun internet gebeuren... NOT    ;)

...Hetgeen te verwachten is van een bedrijf dat het vooral moet hebben van mond op mond reclame!

Groet,

Michel cool.gif

...Hetgeen te verwachten is van een bedrijf dat het vooral moet hebben van mond op mond reclame!

de teleurstelling alleen die ik er van vind is dat die mond op mond reclame dan met beelden aangevuld moet worden uit 1999

demon die later toch tafs in huis wil hebben :D

• 3 weeks later...
Geplaatst door demon:

als dit een hoge capaciteit kabel is hoe zit het dan met linken tussen de pp1 en versterker   :)    confused.gif

Tussen PP-1 en versterker is het eigenlijk geen probleem, zolang je de kabels maar kort houdt (max. 1m). Het signaal is dan nl op Line-niveau ('t zelfde als tuner of cassettedeck ofzo). Als je 'm van platenspeler naar PP-1 zou gebruiken hou je niet veel goed signaal over, maar aangezien aan de platenspeler al een vast snoertje hangt (met een onbekende capaciteit, maar meestal ook te hoog) zul je hier weinig last van hebben.

Geplaatst door demon:

nou die capaciteit valt wel mee

want er zit monster low capacity 8er

maar ik had hier namelijk een interlink die zette ik tussen de pp en versterker in en ik hoorde niks

Probeer dan eens tussen PP-1 en versterker ook nog een Monster LC te zetten en vergelijk dan eens. Het kan zijn dat het dan veel scherper gaat klinken. Misschien opener, luchtiger. Als je dat bij de TAF niet meer hoort, weet je zeker dat de capaciteit van de kabel hier roet in het geluid gooit. Als dat niet het geval is heb je met de TAF een goed kabeltje ;)

Geplaatst door demon:

ik had er al een monster lc tussenzitten maar met die taf interlink klinkt het wel dynamischer maar dit vind ik geen eerlijk vergelijk omdat ik een K*Tdraaitafel heb

Beste Demon,

Nou denk ik toch een hele hoop draaitafelmerken te kennen, maar ik heb nog nooit van een K*Tdraaitafel gehoord! Is dat een Oost-duits modelletje of wellicht een topmodel van Linn of zo! :rolleyes::D:D:D