Jump to content

interlink

demon
 Share

Recommended Posts

goeie zaaaaaaaaak ben er blij mee dat ik je daar geen verdriet mee doe hoor

maar mijn interlinks liggen er8er en zijn aan het inspelen en de nieuwste klinken toch weer een stuk anders of het een verbetering is horen jullie nog tot nog aan toe wel :rolleyes:

de interlinks klinken nog iets strakker en gedetaileerder dan mijn ouwe kabels van taf

er komt nog iets meer podia naar voren

koos was nu alweer bezig met nieuwe interlinks en die klonken daar nog weer wat losser

maar welke speakers heb jij dan ???

demon die weer een paar weekkies vooruit kan

ha demon,

De Cadans 3 II (gemodificeerde versie). Mooie conussen in een tweewegsysteem met zeer hoogwaardig filter. Dit alles in polycrete (soort graniet) kasten op stands van hetzelfde materiaal. Slechts 48 kilogrammen per stuk. :D

Groet,

Michel cool.gif

IK ken die dingen heb ze al eens beluisterd

mijn oom heeft de synergie's en een andere kennis van mij de merlins

ik ken het polycrete verhaal dus

ik heb zaterdag de nieuwste speakers beluisterd de vernieuwde rectangle

zeer mooi

ik denk dat zodra ik die ooit kan betalen die wil hebben

Beste Demon,

Krijg je met die Rectangle (15 heet-ie geloof ik) geen problemen met je NAD? Of had je daar ookal wat anders voor in gedachte? :D

N.B. De Synergie en Cadans 3 zijn technisch hetzelfde, alleen het jasje is anders. Leuk om eens te luisteren wat kastinhoud en -vorm met het geluid doet...

Groet,

Michel cool.gif

voor dat gigantisch harde gejuig krijg jij van mij 5 sterretjes

ik kon het hier horen over mijn set heen

en dat vind ik een behoorlijke prestatie ;)

en dat die synergie's heel anders klinken dan die cadans dat wist ik al het lijkt mij ook nog wel een leuk om de synergie met de super synergie te vergelijken

maar taf is nu weer een hele nieuwe serie aan het ontwerpen en bouwen dus ik ben benieuwd wat koos nu allemaal weer tevoorschjn tovert uit polycrete :D

Geplaatst door demon:

voor dat gigantisch harde gejuig krijg jij van mij 5 sterretjes

Waarvoor mijn hartelijke dank!!

ik kon het hier horen over mijn set heen

en dat vind ik een behoorlijke prestatie   ;)

Mijn strot is dan ook behoorlijk opgezwollen na deze krachtinspanning. Maar ja, je moet wat voor je mede-forumleden overhebben!!  :D  :P

en dat die synergie's heel anders klinken dan die cadans dat wist ik al het lijkt mij ook nog wel een leuk om de synergie met de super synergie te vergelijken

maar taf is nu weer een hele nieuwe serie aan het ontwerpen en bouwen dus ik ben benieuwd wat koos nu allemaal weer tevoorschjn tovert uit polycrete   :D

Wat mij heel benieuwd maakt hoe iemand uit het hoge noorden aan al deze informatie komt. Oss ligt per slot van rekening niet echt in de buurt, en adverteren doen ze bij mijn weten niet...

Groet,

Michel cool.gif

zoals ik al zei ben ik er zaterdag geweest

en ik vrij veel omgang heb met die gast die de merlins heeft en die weer veel omgang met koos

en taf is absoluut geen speaker en co

taf heeft wel een website dat is taf

en ja je raakt erdoor besmet he :D

en aan henk zal ik het nog iets specifieker uitleggen

taf staat voor terazzo art fidelity

dat is een bedrijf wat speakers bouwt uit polycrete een hoogwaardig soort beton en dit om de trillingen van de kast zoveel mogelijk te reduceren

hierdoor krijg je een behoorlijk strak geluid

voor in verhouding een vrij lage prijs aangezien je de produkten rechtsstreeks bij de fabriek koopt

en laat ik het zo zeggen luisterreclame en mond op mond reclame doen wonderen :rolleyes:

en nu oogjes dicht en snaveltjes toe

:P;):D

zeker heb ik nog een dropveter extra meegenomen

dus noem een datum kan ik meteen jou set eens beluisteren en anders mail me maar :P

ik ben het extra set nu aan het inspelen

dit is nog net een afstand die ik kan overbruggen op mijn scooter :D;)

Geplaatst door demon:

zeker heb ik nog een dropveter extra meegenomen

dus noem een datum kan ik meteen jou set eens beluisteren en anders mail me maar     :P

ik ben het extra set nu aan het inspelen

dit is nog net een afstand die ik kan overbruggen op mijn scooter     :D      ;)

Och, binnenkort heb je een 30tonner van het leger. Dan kun je zelfs die joekels van TAF nog mee naar Ome Henk slepen :D, en misschien zelfs verder :P

nou 30tonner is wel wat overdreven maar ik denk dat ook nog wel met een beetje logistiek 8er in een 4tonner passen en anders een tientonner

maar die 30tonner bestaat nie binnen het nederlandse leger maar mocht het nog niet passen dan moet ik maar een dieplader meenemen

wie weet

maar ik had het nu nog over kabeltjes hoor sodejuu dan is dat wel erg overdreven vind je niet ???? confused.gifconfused.gifconfused.gif

ik heb net even mijn agenda gecheckt en in het begin van volgende week heb ik nog 2 avonden over dat is maandag en dinsdag

dus als dat schikt en wat je voorkeur heeft meld je maar

demon die net doet alsof ie het druk heeft ;)