Jump to content

Lage frequenties

Douma
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Audiopaul:

Hoi Kermie,

Bedankt voor je uitgebreide uitleg! Volgens mij had Otto de versie van Ashkenazy (Haitink) meegenomen, ik vond het in ieder geval prachtig! ;)

Leuk, dit voor mij nog "onontgonnen gebied"! Geef je ook cursussen "Klassiek voor Beginners", Kermit? :rolleyes::D

Groet, Paul

p.s. Maarten, die van Celine Dion laat ik liever liggen, als je het niet erg vind! ;) Die van Eric Carmen trouwens ook! eek.gif

Klopt, die had ik bij me Paul.

gr

otto

Geplaatst door Audiopaul:

Ja, die Otto! ;) Hij heeft z'n Magnepans ingeruild voor Audio Physics Virgo speakers! :) Verder heeft hij niks aan z'n set veranderd, maar is wel serieus aan het nadenken over meerkanaalsweergave.

Ha, leuk dat Otto toch weer verder is gegaan, ik had destijds de indruk dat hij er mee wilde stoppen, maar gelukkig ging het alleen om de Maggies die niet echt goed in zijn akoustiek pasten ;)

Mijn broer heeft trouwens 2 sets speakers over artemis[1].jpg

artemis_speaker_right2[1].jpg

De Infinity Renaissance 80:

Renaissance_80_2.JPG

Greetinx

Andr

wat zitten jullie nou te zemelen over 1812?

een stuk van 20 minuten luisteren voor 7 kanonschoten :D

ik heb een veel betere

wellingtons victorie van beethoven

door het cincinnatie symphonie orchestra olv erich kunzel

een telarc opname dus

15 minuten lang kanonnen en musketten eek.gif

is alleen niet gechikt voor ML en krell versterkers staat er op de hoes ,die kunnen nl in brand vliegen of kapot gaan :D:Dcool.gif

Ha Paul

Ik heb al eens geprobeerd een introductie in klassieke muziek te organiseren, maar dat kwam niet goed van de grond. Kom gewoon maar een keer langs, dan zal ik je wat dingen laten horen. Begin maar met de in een eerdere posting genoemde opname van de (e symfonie van Dvor