Zee Posted 21 december 2002 Report Share Posted 21 december 2002 Geplaatst door Audiopaul:Hoi Kermie, Bedankt voor je uitgebreide uitleg! Volgens mij had Otto de versie van Ashkenazy (Haitink) meegenomen, ik vond het in ieder geval prachtig! Leuk, dit voor mij nog "onontgonnen gebied"! Geef je ook cursussen "Klassiek voor Beginners", Kermit? Groet, Paul p.s. Maarten, die van Celine Dion laat ik liever liggen, als je het niet erg vind! Die van Eric Carmen trouwens ook! Klopt, die had ik bij me Paul. gr otto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 december 2002 Report Share Posted 21 december 2002 Geplaatst door Zee: Klopt, die had ik bij me Paul. gr otto H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 21 december 2002 Report Share Posted 21 december 2002 Ja, nu je de naam noemt: dat is 'm volgens mij. Weet ik in elk geval welke artiest ik niet moet kopen want die muziek vind ik nu niet je van het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 december 2002 Report Share Posted 21 december 2002 Geplaatst door Audiopaul: Ja, die Otto! Hij heeft z'n Magnepans ingeruild voor Audio Physics Virgo speakers! Verder heeft hij niks aan z'n set veranderd, maar is wel serieus aan het nadenken over meerkanaalsweergave. Ha, leuk dat Otto toch weer verder is gegaan, ik had destijds de indruk dat hij er mee wilde stoppen, maar gelukkig ging het alleen om de Maggies die niet echt goed in zijn akoustiek pasten Mijn broer heeft trouwens 2 sets speakers over De Infinity Renaissance 80: Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 december 2002 Report Share Posted 21 december 2002 Geplaatst door Kermit:Die neem ik dus niet mee, wel een die er sprekend op lijkt en die ik je al beloofd had.... En welke "1812-opname" kun jij me aanraden, Kermit? Ik wil m'n grote Thiels met de kerst namelijk eens extra verwennen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 21 december 2002 Report Share Posted 21 december 2002 wat zitten jullie nou te zemelen over 1812? een stuk van 20 minuten luisteren voor 7 kanonschoten ik heb een veel betere wellingtons victorie van beethoven door het cincinnatie symphonie orchestra olv erich kunzel een telarc opname dus 15 minuten lang kanonnen en musketten is alleen niet gechikt voor ML en krell versterkers staat er op de hoes ,die kunnen nl in brand vliegen of kapot gaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 december 2002 Report Share Posted 21 december 2002 Geplaatst door erik klijnsmit:is alleen niet gechikt voor ML en krell versterkers staat er op de hoes ,die kunnen nl in brand vliegen of kapot gaan Pas maar op dat jij niet in de brand vliegt met dat gepruts aan die surfplanken van je! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 21 december 2002 Report Share Posted 21 december 2002 Ha Paul Ik heb al eens geprobeerd een introductie in klassieke muziek te organiseren, maar dat kwam niet goed van de grond. Kom gewoon maar een keer langs, dan zal ik je wat dingen laten horen. Begin maar met de in een eerdere posting genoemde opname van de (e symfonie van Dvor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts