jopie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door Sodejuu:Jopie, leg eens uit waarom geen zilver (liefst iets uitgebreider dan met een one-liner ) zilver klinkt wat hard , koper iets ronder en wolliger aangenamer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door jopie: zilver klinkt wat hard , koper iets ronder en wolliger aangenamer. Helaas heb je dan nog nooit een goeie zilverkabel beluisterd, want een goeie zilverkabel klinkt alles behalve hard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 ik moet eerlijk toegeven dat dat waar is dat ik nog nooit een kostbare zilveren interlink heb gehoord, ik heb een duurdere siltech op proef gehad en vond dit echt alles behalve muzikaal, ben erg tevreden met de cardas interlink en de ensemble speakerkabels [koper]. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 in combi met de jadis klinkt het in mijn oren het mooist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 Geplaatst door JSA:Is jopie aan de dope-ie? wel aan het witbier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 1 april 2003 Author Report Share Posted 1 april 2003 en ik moet eerlijk toegeven dat ik ook met dikke interlinks speel . waarom ? ten eerste heb ik ze voor een prikkie gekocht . ten tweede dacht ik waarom niet ten derde :helpt het niet dan geeft het moed. ten vierde :je weet het nooit . ps : die van mij zijn koper met 40u zilverlaag erover. en aan het wisselen van interlinks ben ik nog lang niet toe ,eerst mijn luidsprekers in orde ,enm dan zien we wel verder Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 1 april 2003 Author Report Share Posted 1 april 2003 en ik moet eerlijk toegeven dat ik ook met dikke interlinks speel . waarom ? ten eerste heb ik ze voor een prikkie gekocht . ten tweede dacht ik waarom niet ten derde :helpt het niet dan geeft het moed. ten vierde :je weet het nooit . ps : die van mij zijn koper met 40u zilverlaag erover. en aan het wisselen van interlinks ben ik nog lang niet toe ,eerst mijn luidsprekers in orde ,enm dan zien we wel verder Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 april 2003 Report Share Posted 1 april 2003 wat ben je toch aan het rommelen met die spiekers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 2 april 2003 Author Report Share Posted 2 april 2003 met speakers hoor je tenminste ECHT verschil. en hoef je niet te gissen. gewoon duidelijk . daar komt bij dat ik een sleutelaar ben. alles wat hier in huis staat schroef ik open . gewoon om te weten hoe het werkt . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door jopie:jij bent echt doof. Dank je voor dit compliment! Groet Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Ik zal dan ook wel doof zijn want ik hoor bij mij ook geen verschil, tot nu toe vind ik het wat gemiereneuk op de vierkante centimeter. Ik geloof het pas als ik het gehoord heb, net als cd spelers, ik wil nog wel zien of er bij die test zoveel verschil zit. In de dac van Muical Fidelity komt de voeding voor de printplaat mooi van de trafo via een kroonsteentje naar de printplaat... ik heb zo'n vermoeden dat MF nu een mindere beoordeling krijgt van een stel van ons hier. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 In de dac van Muical Fidelity komt de voeding voor de printplaat mooi van de trafo via een kroonsteentje naar de printplaat... ik heb zo'n vermoeden dat MF nu een mindere beoordeling krijgt van een stel van ons hier.Als dat kroonsteentje maar van teflon is, een kroonteflonnetje zeg maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Pjotr:Als dat kroonsteentje maar van teflon is, een kroonteflonnetje zeg maar. Een kroonsteentje is toch al edel, die hoeft dan niet van PTFE te zijn. Als het een mutssteenje was, dan zou mijn voorkeur wel een mutsteflonnetje zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts