Jump to content

Goed nieuws voor ML eigenaren

carl
 Share

Recommended Posts

Hai,

Als je de 300 serie inruilt voor de 400 heb je minder ruis volgens het hun eigen zeggen. Dat is mooi meegenomen want het enige nadeel van de ML is dat ze zo sterk ruizen, daar staat wel wat tegenover.

Groet,

Hai

" Op de 434 en 436 versterkers na, zijn de versterkers in de 400 serie allemaal geheel convectie gekoeld en hebben hierdoor verder geen ventilatoren nodig. Bij de nieuwe versterkers zijn alle kanalen uitgerust met individuele warmtegeleidingen om een veilige werkingstemperatuur en een stabiel uitgangsvermogen te garanderen. Een uitgebalanceerd voltage circuit geven volgens de fabrikant de versterkers in de 400 serie een preciezer signaal met minder ruis."

Aldus de fabrikant. Als deze het over hun eigen versterkers zegt wie ben ik dat dan om dat tegen te spreken.

Groet,

• 4 years later...

Ik denk dat ze daarmee de signaal ruisverhouding bedoelen ,dat die beter is als het dan de 300 serie ,maar de signaal ruisverhouding bij een levinson is naar algemene maatstaven al hoog genoeg volgens mij ,om echt geen ruis te horen .(ik heb de 431)

Mijn oude ARC sp6 ruist wel een beetje ,maar het ding is al bijna 30 jaar oud .

gr :( hj :D

Zo, daar haalt er effe eentje een 4 jaar oude topic uit een stoffig hoekje naar boven! :D

Ik heb een 333 staan maar die is stil bij ver open gedraaid volume (driekwart), verder heb ik nooit uitgeprobeerd. Als er bij dergelijke volumestanden muziek uit de speakers zou komen mag je blij zijn als je daarna

Kijk Paul,

Daar hebben we wat aan :) .

Zelfs mijn oude luxmannen zijn redelijk stil als ik ze open draai. En inderdaad, laat staan als ik bij dat volume metalica of zo opzet. Ik mag dan blij zijn als ik nog ramen in m'n huis heb. Wat, dat m'n huis nog staat (heb een houten huis) :lol:

Zo'n fabrikant maakt je nog wijs dat als je een wc rol op je versterker legt hij dan ook beter gaat klinken. Kortom: niet alles geloven wat ze zeggen. Eerst horen dan geloven, bij hunnie is het andersom. :blink:

Wel een mooie bak die 333, zou 'm best eens op mijn luidsprekers willen horen. Ben wel een benieuwd hoe dat gaat, zo'n levinson op matrix 801.

Groet,

Andre