music man Posted 1 september 2003 Report Share Posted 1 september 2003 Beste Kermit, Wij zijn twee vrienden die al geruime tijd met muziek en daardoor ook audio bezig zijn. Wij zijn geen klant van Rhapsody maar zijn nu voor de derde keer bij hun geweest. Ik moet zeggen dat ik het een winkel vind met een uitstraling, waar ik althans geen negatieve opmerkingen heb. Het was tijdens die dag best wel druk voor de ruimte die beschikbaar was. Maar ja iedereen heeft toch een eigen mening Wij hebben in iedergeval genoten van de performance van met name het kleine systeem. Music Man Link to comment Share on other sites More sharing options...
eric Posted 1 september 2003 Report Share Posted 1 september 2003 Beste Geerdie,Ben je helemaal niet in de eerste ruimte geweest?. Daar stond een betaalbare set te spelen. Groeten - Dick De master luidsprekers 8000 euro bekabeling een paar duizend euro platenspeler 9000 euro cd speler 8000 euro versterkers 4000 euro(lage schatting) Dan houd ik de prijzen nog laag. Erg betaalbaar, maar niet voor mij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 1 september 2003 Report Share Posted 1 september 2003 Geplaatst door Pjotr:Respect heb je niet automatisch. Dat moet je verdienen en je kan het ook weer verspelen. Dat betekent als winkel ook klanten respecteren. In wat Geerdie in zijn eerste posting aangeeft blijkt van dat laatste niet zoveel. Het is knap frustrerend als je van ver speciaal voor een aangekondigde demo/show komt en je krijgt het gevoel dat dat niet gewaardeerd wordt en je voor noppes bent gekomen. Zo is het! Ik ben vaker bij shows van Rhapsody geweest en gastheer Harry en zijn vrouw wisten er altijd iets bijzonders van te maken. De doorlopende demo's boden altijd de gelegenheid om binnen te komen en aan te schuiven. Dat miste ik hier. Ik was (misschien) weer een toekomstige klant voor een cd-speler of versterker. En aangezien we het niet over een pak suiker hebben zullen ze daar toch echt wat meer moeite voor moeten doen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 1 september 2003 Report Share Posted 1 september 2003 Geplaatst door eric: De master luidsprekers 8000 euro bekabeling een paar duizend euro platenspeler 9000 euro cd speler 8000 euro versterkers 4000 euro(lage schatting) Dan houd ik de prijzen nog laag. Erg betaalbaar, maar niet voor mij. Mijn huis: E 200.000 Mijn auto: E 20.000 Mijn nieuwe keuken: E 10.000 Een set van E 30.000??? Een echtscheiding E ......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
music man Posted 1 september 2003 Report Share Posted 1 september 2003 In vergelijking wat er in de andere ruimte stond te spelen was de set in de kleine ruimte te betalen. Ook voor mij te duur, al moet ik wel zeggen dat het fantastisch speelde Music Man Link to comment Share on other sites More sharing options...
christobal Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 beste Musicman Ik ben een nieuweling op dit forumgebied maar moet even reageren op het feit dat ik zag dat je analoog draait met BASIS 2500 met GRAHAM 2.0 arm (wat voor element eigenlijk?) Nu ben ik al heel lang bezig om een nieuwe draaitafel aan te schaffen en heb ook Basis gehgoord en gezien bij Rick Paap die ze importeerdt maar hoe kom jij op Basis?? Met vriendelijke groet Christobalnull Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Geplaatst door music man:In vergelijking wat er in de andere ruimte stond te spelen was de set in de kleine ruimte te betalen. Ook voor mij te duur, al moet ik wel zeggen dat het fantastisch speelde Music Man Inderdaad te duur......en jij hebt instappertjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
music man Posted 2 september 2003 Report Share Posted 2 september 2003 Beste christobal, Al jaren speel ik met Basis/Graham en Grado Ik ben geboren in Duitsland en heb deze combi daar gekocht. Music Man Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts