Jump to content

kef en b&w "net als" bmw en mercedes

[[Game]]
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Henrie:

Dat was vroegah...   :)

Maar eehhh... beetje domme vraag. Die dingen worden al lang niet meer gemaakt. Ik ga toch ook niet vragen wat je van NSU, Zastava of Isotta Frachini vindt?

Je doet het anders wel. Nou vooruit ons (had hem samen met een vriend) eerste auto'tje was een NSU 1000. Andere fuseestukken en een dubbele Solex carburateur er in, de motorkap kon daardor niet meer dicht. Maar ach wat gaf dat. Hij reed met gemak 170. Dat was in een tijd dat de gemiddelde auto nog net de 110-120 haalde, dus snelheidsbeperkingen had je toen nog niet.

Zijn verscheidene keren door een politie Porche van de weg gehaald: Hoe kan het dat dat ding zo hard ging? Tja verder konden ze ons niets maken, je mocht toen net zo hard als je kon. Maar we stopten wel altijd voor oude vrouwtjes op het zebrapad en die gewoonte heb ik nog steeds.

cool.gif

Geplaatst door Ome Henk:

Ik zou alleen maar met ja antwoorden Henrie    :rolleyes:  Ja    :D

Grmbl...

Nou, daar komt de grote topic-verlenger (met een beetje pech... of geluk ;)).

Ga gewoon van het rijtje af: Subaru?

Geplaatst door Ome Henk:

Je hebt een beetje pech Henrie    :rolleyes: Alleen de juiste levert een ja op (dus een foute levert niet nee op)

Nee dan raad ik het nooit...

Wil je het gewoon niet zeggen? En waarom dan niet? Bang voor kapers op de kust?

Zie je wel dat je wel met meer dan alleen 'ja' kan antwoorden! ;)

Nee, ik ga niet blijven raden. Dan raadt ik het nooit. Ik hoop voor je dat het een mooie is (een mooie sportauto of zo), maar aangezien je geen wilde haren hebt, zal het wel een degelijke Toyota Avensis worden... ;)

Ik gok dat het inderdaad iets van een Avensis of een primera word...... ik hoop et nie voor je henk, als ik je en tip geven mag een (jawel) Rover! Heeft m'n vader ook, ziet er luxe uit (issie ook) en Rijd met de kwaliteiten van een jap! en met een beetje geluk kun je dan ook nog weer wat extra centen aan een soepwoefer besteden :D:P ik denk dat bij een Rover zoiets als infinty of Pioneer hoort... confused.gif

Trouwens henrie in m'n Daihatsutje had ook JBL's ;) (dat waren nog eens tijden... :D )

Geplaatst door Arnie:

Ik gok dat het inderdaad iets van een Avensis of een primera word...... ik hoop et nie voor je henk, als ik je en tip geven mag een (jawel) Rover! Heeft m'n vader ook, ziet er luxe uit (issie ook) en Rijd met de kwaliteiten van een jap!

Oudere Rovers (jaren 90) zijn ook jappen. De 400-serie waren gewoon Honda Civics (sedan/5-deurs) met een Rover-logo... Automerk verkrachten noem ik dat. Die nieuwe 75 is mooier en beter. Een echte Engelse auto, ondanks dat ie door BMW is ontwikkeld. Een MG ZT is trouwens nog mooier (al is niet iedereen het daar over eens). Das een Rover 75 met een sportiever onderstel en uiterlijk

en met een beetje geluk kun je dan ook nog weer wat extra centen aan een soepwoefer besteden    :D    :P  ik denk dat bij een Rover zoiets als infinty of Pioneer hoort...   confused.gif

Trouwens henrie in m'n Daihatsutje had ook JBL's    ;) (dat waren nog eens tijden...   :D )

Hehe...  :) Ja, vroegah...

geweldig, cars are a men's best friend :D

"Quad is meer een onooglijk gedrocht zonder aspiraties dat meestal wel rijdt, zeg maar een Suzuki Wagon R"

ben jij van het kamp geen_quad? waarom ik hoor het graag, want ik ben absoluut niet vastgeroest in perse 1 merk.

maar een wagon r plus laat ik me niet zeggen.

ron bransteder blijft van mn quad af.

:rolleyes:

en met mijn oneindig gevoel voor estetica kan ik echt niet leven met de gedachte aan een wagon r plus in mn kamer... :D;)

Geplaatst door Arnie:

maar je bent wel op de hoogte van Kia zeg!! word het dan toch een Rio Henk???    ;)

Nee, want het is nog altijd een jap uit 99. En een Kia Rio is EN geen jap EN niet uit 99 (want toen was Kia NOG slechter dan tegenwoordig).

Ik blijf bij een Toyota Avensis, Nissan Primera, Honda Accord, Mazda 626, Subaru Legacy, Suzuki Baleno oid...

Geplaatst door Arnie:

Ben je trouwens fervent fietser Henrie??? ik zie dat "cycling colours" staan....

Hehe :D:D:D

Ik zou zeggen, klik er maar eens op. Heeft bar weinig met fietsen te maken ;)

Ps. het staat er ook onder trouwens...

Geplaatst door Henrie:

Hehe   :D   :D   :D

Ik zou zeggen, klik er maar eens op. Heeft bar weinig met fietsen te maken   ;)

Ps. het staat er ook onder trouwens...

De site deed het de 1e keer niet.... maar heb et al gezien :o ik maar denken... :rolleyes:

Geplaatst door Arnie:

De site deed het de 1e keer niet.... maar heb et al gezien     :o  ik maar denken...    :rolleyes:

Hehe... :) Hij (Martijn Rabelink, de maker van de site) komt aan die naam door een gedicht dat ie heeft geschreven. Kijk hier maar eens: http://www.cyclingcolours.nl/home/art/poemcc.htm

(heb dat gedicht zelf trouwens nog nooit gelezen...:rolleyes :)

Btw. Ik ben geen liefhebber van fietsen of wielrennen. Ben meer voetbal en F1-fan...

Geplaatst door Arnie:

F1 is goed!!! net als WRC races by the way...maar voetbal vind'k dan weer wat minder....(sorry    :rolleyes: )  

Hoe doe je dat trouwens met die "klikbare" plaatjes in je handtekening    gathering.jpg

Quote dit bericht maar eens en dan zul je zien hoe het moet.

Of kijk anders HIER maar eens...