Arnie Posted 28 april 2003 Report Share Posted 28 april 2003 Geplaatst door Ome Henk: Dat belabberde geluid komt uit en Sony setje (radio/cassette met cd-wisselaar). Het ziet er in ieder geval ietwat ouderwets uit. Wat voor speakers er in zitten weet ik niet, want dat ze zijn standaard zonder opdruk aan de buitenkant. je speakers zullen wel van goedkope makelij zijn denk ik...... als je hier een paar redelijke vervangers inzet (sony, Pioneer etc.) zal het waarschijnlijk al een stukje beter zijn, ik ga er even vanuit dat die radio nog wel even mee kan..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 28 april 2003 Author Report Share Posted 28 april 2003 hmm, caraudio is het nieuwe oderwerp.. is daar ook eenhighend markt voor?? hb niet de indruk. misschien is voor carhifi speaker en co of een of ander ander zelfbouw bedrijf nog wel de beste optie... heeft lexus serieus marklevinson installatie ingebouwd?????? game Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 28 april 2003 Author Report Share Posted 28 april 2003 verklaart ieg de prijzen van de auto's.... toegegeven, muziek tijdens hetr ijden is wel errug fijn. Het leuke is het feit dat je gedurende 1 nr. a 10 minuten, minstens 10 km aflegt, en alles wat je dan ziet draagt bij aan de ervaring dat het nr al heel lang duurt. en... laat maar.... game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 28 april 2003 Report Share Posted 28 april 2003 Geplaatst door [[Game]]:hmm, caraudio is het nieuwe oderwerp.. is daar ook eenhighend markt voor?? hb niet de indruk. misschien is voor carhifi speaker en co of een of ander ander zelfbouw bedrijf nog wel de beste optie... heeft lexus serieus marklevinson installatie ingebouwd?????? game beste....... ook in de carhifi is er een heuse Hi-end wereld, ik zag eens op tv een reportage van een zeker iemand die voor een slordige 15.000 a 20.000 gulden aan apperatuur in z'n auto had, terwijl hij thuis "gewoon" een philips mini setje had.... ieder z'n smaak zal ik maar zeggen. er zijn ook talloze merken die uitsluitend Car hifi maken en daar ook hele mooie producten neerzetten. het blijft (volgens mij) alleen de truc om alles perfect in de juiste behuizingen etc. in te bouwen, en dan nog heb je een kl*te accoustiek. maar een goed stukje muziek in de auto is wel lekkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 29 april 2003 Author Report Share Posted 29 april 2003 vind ik ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts