svgijsel Posted 2 april 2003 Report Share Posted 2 april 2003 Hoi allemaal, Ik wil mijn Densen beat 100 vervangen omdat ik gewoon weer wat anders en n Link to comment Share on other sites More sharing options...
svgijsel Posted 3 april 2003 Author Report Share Posted 3 april 2003 nou jongens waar blijven jullie reactie's? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Eerste reactie, het ligt niet aan de Densen, maar aan je bronnen. Begin daar maar eens mee. Ik weet zeker dat de Densen blijft staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
svgijsel Posted 3 april 2003 Author Report Share Posted 3 april 2003 welke bronnen zou ik dan moeten aanschaffen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door svgijsel:welke bronnen zou ik dan moeten aanschaffen? Wat dacht je van Musical Fidelity, audio agille, rotel, rega, enz, enz Groet Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door Michel Romijn: Wat dacht je van Musical Fidelity, audio agille, rotel, rega, enz, enz Groet Michel Daar kan ik me wel in vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 ik weet zeker dat als je andere bekabeling gebruikt voor de speakers dat je de felheid weg haalt. en ook zo voor de interlink. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door jopie:ik weet zeker dat als je andere bekabeling gebruikt voor de speakers dat je de felheid weg haalt. en ook zo voor de interlink. Cardas haalt idd de scherpe randjes er vanaf, maar misschien ook wel wat meer . Ik blijf erbij, zoek eerst bij de bron. Later kun je nog altijd gaan fijntunen met kabeltjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 ocos is heel erg scherp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door jopie:ocos is heel erg scherp. En Densen is erg snel, maar zeker niet scherp. En die Ocos is ook nog niet zo slecht. Het kan wel met de Totems en de Densen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted 4 april 2003 Report Share Posted 4 april 2003 vind densen beat 100 wel een beetje schel. tijdens mijn luistersessies heb ik ook de A3 van Musical Fidelity en de DM 10 van Densen gehoord, maar mijn oor viel vooral op de NAIM voor en eind versterker. (NAP150.NAC112) Dit zou je eens moeten luisteren. 't schijnt ook erg goed samen te gaan met Totem. Als dat te duur is, kun je ook kijken naar de NAIT 5 (geintegreerd) die is later als er weer meer te verteren is, ook op te waarderen met een losse voeding of aparte eindversterker. Groeten Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts