erik klijnsmit Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 ooooooooooohhhhhhhhhhhhh,,, wat is ,ie moooooooooiiiiiii . geworden . mijn o zo trouwe herman karton heeft een nieuw kleurtje . ter ere van de battle of the bits (uitspraak van frank d) volgende week in groningen , heb ik hem een mooie kleur gespoten vandaag. parelmoer goud . met een blauwgrijze flop. dus kijk je met het licht mee dan is hij blauw grijs metallic ,maar kijk je tegen het licht in dan wordt hij goldmetallic een lust voor het oo(g/r). of ik niet beter de binnenkant onder handen kan nemen?? neeeeee ,hij klint al veel te goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 fotoooooooooooooooooooooooooooo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 3 april 2003 Report Share Posted 3 april 2003 Geplaatst door jopie:fotoooooooooooooooooooooooooooo. Van 2 kanten dan he... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 3 april 2003 Author Report Share Posted 3 april 2003 ja ,,,de foto komt eraan . effe de digicam van mijn broer jatten morgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Picoso Posted 4 april 2003 Report Share Posted 4 april 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:ja ,,,de foto komt eraan . effe de digicam van mijn broer jatten morgen In Groningen maak ik er 12 april a.s. zowieso een plaatje van. Maar dan moet jullie dus nog even geduld hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 5 april 2003 Report Share Posted 5 april 2003 Ik neem mijn camera ook wel mee als ik met de auto kom... nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 6 april 2003 Report Share Posted 6 april 2003 Geplaatst door erik klijnsmit:ja ,,,de foto komt eraan . effe de digicam van mijn broer jatten morgen Morgen is volgens mij al voorbij,ik ben gewoon benieuwd wat je nou weer aan het uitvreten bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts