MJ_OK Posted 8 april 2003 Report Share Posted 8 april 2003 Hallo allemaal, Dit vroeg ik me af: Welke merken hebben een hoge prijs / kwaliteit verhouding? MvrGr Marten Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 8 april 2003 Report Share Posted 8 april 2003 NAD, Klipsch, Kimber Kable Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 8 april 2003 Report Share Posted 8 april 2003 Geplaatst door Ruud:NAD, Klipsch, Kimber Kable Flauw... Maar wat NAD betreft wel waar. Kabels zijn sowieso te duur voor het gebodene (behalve dropveters). Klipsch ken ik niet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 8 april 2003 Report Share Posted 8 april 2003 Geplaatst door Henrie: Flauw... Maar wat NAD betreft wel waar. Kabels zijn sowieso te duur voor het gebodene (behalve dropveters). Klipsch ken ik niet... Beste, Nee het is niet flauw. Want......het klopt en dat is niet toevallig ,Ruud weet dat ook en daarom reageert hij op deze manier. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 april 2003 Report Share Posted 8 april 2003 Een hoge prijs/kwaliteit verhouding? Ik weet niet of ik dat wel wil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 8 april 2003 Report Share Posted 8 april 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:Een hoge prijs/kwaliteit verhouding? Ik weet niet of ik dat wel wil. jij wilt natuurlijk een goede prijskwaliteisverhouding. Maar dat wil niet ieder1 MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 8 april 2003 Report Share Posted 8 april 2003 Geplaatst door Duck-Twacy:Een hoge prijs/kwaliteit verhouding? Ik weet niet of ik dat wel wil. jij wilt natuurlijk een goede prijskwaliteisverhouding. Maar dat wil niet ieder1 MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 8 april 2003 Report Share Posted 8 april 2003 Geplaatst door MJ_OK:Hallo allemaal, Dit vroeg ik me af: Welke merken hebben een hoge prijs / kwaliteit verhouding? MvrGr Marten Jan Een hoge prijs gedeeld door een lage kwaliteit geeft een hoog (groot) getal. Maar bedoel je dit ook Of bedoel je eigenlijk hoge kwaliteits/prijs verhouding ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 8 april 2003 Report Share Posted 8 april 2003 Als je een goede prijs/kwaliteit verhouding wil, kun je misschien beter 2e hands gaan zoeken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 april 2003 Report Share Posted 8 april 2003 Geplaatst door Arnie:Als je een goede prijs/kwaliteit verhouding wil, kun je misschien beter 2e hands gaan zoeken Maar hoe zit het dan met de pijs/levensduur verhouding? Ff ontopic, Arcam heeft ook wel een goede verhouding vind ik en AVM en en ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 8 april 2003 Report Share Posted 8 april 2003 Geplaatst door Duck-Twacy: Maar hoe zit het dan met de pijs/levensduur verhouding? Ff ontopic, Arcam heeft ook wel een goede verhouding vind ik en AVM en en ... vergeet sony niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 9 april 2003 Author Report Share Posted 9 april 2003 Jullie weten allemaal wel wat ik bedoel: Zo veel mogelijk kwaliteit voor een bepaalde hoeveelheid geld. Zijn er nog, CD-spelers voor +/- 500 euro en Versterkers voor +/- 500 euro die veel kwaliteit voor hun prijs bieden? MvrGR MJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 9 april 2003 Author Report Share Posted 9 april 2003 Geplaatst door Ruud:NAD, Klipsch, Kimber Kable Heb je in mijn profiel gekeken of zoiets??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 9 april 2003 Report Share Posted 9 april 2003 Natuurlijk is er altijd apparatuur te vinden met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Toch zegt mij dit niet eens zo verschrikkelijk veel. Veel belangerijker is het om met een bepaald idee je set samen te stellen dan met de beste apparatuur uit een bepaalde prijsklasse. Het is volgens mij altijd de combinatie die magie moet hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 april 2003 Report Share Posted 9 april 2003 Geplaatst door MJ_OK: Heb je in mijn profiel gekeken of zoiets??? Ik denk het wel Vandaar mijn opmerking dat dat berichtje van Ruud een beetje flauw was... Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 9 april 2003 Report Share Posted 9 april 2003 Teac VRDS10 verkregen door inruil van een Sony scd940 dat noem ik een goeie deal of het een goeie prijs/kwaliteitsverhouding ook is ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnie Posted 9 april 2003 Report Share Posted 9 april 2003 Geplaatst door Duck-Twacy: Maar hoe zit het dan met de pijs/levensduur verhouding? Dit heeft volgens mij meer betrekking op cd spelers dan op versterkers.... moet je idd in de gaten houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJ_OK Posted 9 april 2003 Author Report Share Posted 9 april 2003 Geplaatst door Puur:Natuurlijk is er altijd apparatuur te vinden met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Toch zegt mij dit niet eens zo verschrikkelijk veel. Veel belangerijker is het om met een bepaald idee je set samen te stellen dan met de beste apparatuur uit een bepaalde prijsklasse. Het is volgens mij altijd de combinatie die magie moet hebben. Ben ik het mee eens. Maar, wanneer je begint te zoeken tussen de merken met een >>goede;) MvrGR MJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 9 april 2003 Report Share Posted 9 april 2003 Geplaatst door MJ_OK: Ben ik het mee eens. Maar, wanneer je begint te zoeken tussen de merken met een >>goede;) MvrGR MJ Ik ken dat gevoel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 10 april 2003 Report Share Posted 10 april 2003 Over het algemeen is heeft de goedkoopste apparatuur de beste prijs/kwaliteit verhouding. Is een cd-speler van 1000 euro tien keer beter als die van 100 euro? Neuh.... Is een Koda eindbak van 150 euro tien keer slechter als een Arcam van 1500 euro? Neuh.... Het is zoals bijna alles in de wereld altijd zo dat de extra performance die je zoekt altijd exponentieel meer kost. Een 5% performancewinst kost al snel 100% meer. Daarom is het goedkoopste altijd het beste in het prijs/kwaliteits verhaal. Dus inderdaad wat Duck Twacy al zegt, het apparaat met de beste prijs/kwaliteitsverhouding wil je helemaal niet, ik wil helemaal geen Koda versterker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts